Hotel Dog & Bear

8.7Fantastisch

Engeland, South East London, Lenham

Op vakantie geweest naar Dog & Bear?

8.7Fantastisch

7 reviews over Hotel Dog & Bear

• 2018
    10Anouk Huurman01-08-2018

Ècht onderdompelen in Engeland. Heerlijk!

Als je Kent wil ontdekken vanuit een authentiek hotel met een pub in een karakteristiek Engels plaatsje, moet je hier naartoe. Zeer vriendelijke personeel, keurige kamer waar we met ons hele gezin (5) konden verblijven. Het ontbijt was zalig , evenals het diner. In de avond schuif je aan in de pub tussen de ‘locals’ en kijk je mee naar Engels voetbal of rugby. Het hotel ligt aan een pleintje met een bakker, een kleine vintage winkel en natuurlijk een echte rode Engelse telefooncel. Een goede uitvalsbasis voor bijvoorbeeld de Cliffs of Dover, de Zuidkust van Engeland en zelfs Londen is maar 1,5 uur er vandaan; je kunt eventueel met de trein hier naartoe.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

• 8E. Blok08-05-2018

Prima hotel in sfeervolle omgeving!

Ontzettend gezellig dorpje. Leuk uitzicht vanuit hotel op Squar en kerktoren. Het hotel heeft een prima ontbijt keuze. De pub geeft gezelligheid maar ook hinder voor het slapen. Als je er niet aan stoort is het prima te doen. De kamer was netjes en schoon, evenals douche. Al met al een gezellig en sfeervol gebeuren.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• Oude reviews

8Anja25-06-2016

Leuk verblijf!

Een gezellig en leuk hotel met een pub. Kamer in het verbouwde koesthuis uit de 17de eeuw is mooi. Zeepjes, bodylotion...aan alles is gedacht. Ook, zo Engels!, waterkoker, thee, koffie, chocomelk op de kamer. Super ontbijt! Kortom, we hebben een paar leuke dagen gehad in dit hotel in Lenham.

Gereisd met partner in mei 2016

• 8Beekhoven04-04-2016

Super!

Mooie schone kamers. Een echte Engelse pub. Zeer vriendelijk personeel. Minpunt. Te lage douche voor wat langer persoon. Ontbijt slecht. Zeker continental. Gereserveerd met ontbijt. Full english was Pond duurder dan continental. Toen ik om een plakje zalm bij mijn continental ontbijt vroeg, kon dit niet. Terwijl dit de eerste dag geen probleem was. Of ik moest het gaan betalen. Verder goed eten.

Gereisd met partner in april 2016

• 9Anouk31-10-2015

Op en top Engels genieten

Een Engelse pub zoals je hem verwacht met sfeervolle kamers. Zeer vriendelijk personeel en zalig eten. Een minpuntje kan zijn dat je boven de pub slaapt. Met name in het weekend, maar ook doordeweeks konden wij de gesprekken uit de pub letterlijk verstaan. De kinderen hadden hier last van met inslapen, maar dit zal ons er niet van weerhouden nog een keer in dit hotel te verblijven.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2015

• 10Marjanne23-07-2014

Helemaal geweldig

Net teruggekomen. Het is een top hotel/pub. Prima kamers, geweldig eten en zeer betaalbaar. Personeel super vriendelijk en accuraat. Parkeren achter het hotel en prima uitvalsbasis

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 8engelandvaarders12-10-2013

erg leuk hotel, goede ligging

Het hotel is een fijne plek om te vertoeven. kamers zijn schoon, het ontbijt is uitstekend, het eten simpel maar goed. het is gezellig om 's avonds in de bar nog wat te drinken en een spelletje te doen. Parkeergelegenheid is ruim voldoende. De ligging van het hotel is prima, goede uitvalsbasis voor Canterburry, leeds castle en de zuidkust met Rye. Het dorpje is levendig, met kleine winkeltjes en vriendelijke mensen.

Gereisd met partner in september 2013

Hotel Dog & Bear info