Vakantiepark
6,4

• Activiteiten6,1
  • Onderkomen7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Kingsdown Holiday Park voor je op een rij gezet:

32 reviews over Vakantiepark Kingsdown Holiday Park in het Nederlands

Prima park, verwacht geen luxe.

Eline Wagenaar
5-5-2019
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7

Eenvoudig vakantiepark waar je vooral naar toe moet gaan vanwege de locatie. De bungalows zijn met name particulier eigendom en zijn wat verouderd. Net als de rest van het park. Verwacht geen Landal/Centerparks. Het zwembad is op last van de autoriteiten gesloten. Het park ligt vlak aan het strand (kiezelstrand) en op 15 minuten van Dover en 10 minuten van Deal. Elektriciteit moet je ter plekke via een automaat in het huisje betalen. Neem een voorraad 1 pond-muntstukken mee.
De locatie is uitstekend en prima voor rustzoekers en natuurliefhebbers. Er is genoeg te doen in de regio, maar je moet wel instellen op even rijden. Wij kunnen een bezoek aanraden voor Dover Castle (15 minuten), de stad Canterbury (30 minuten), het middeleeuws stad je Sandwich (20 minuten). Verder veel kastelen, tuinen en strand in de buurt.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Rustig Park met mooi uitzicht

Chris
31-7-2017
  • Activiteiten6

Leuke huisjes, erg rustig gelegen Park aan de kust van Kent. Leuke omgeving met vele bezienswaardigheden. Parken, tuinen en kastelen op korte afstand te bezichtigen.

Gereisd Met partner in juli 2017

Heerlijke plek!

Judy
30-4-2017
  • Activiteiten8

Huisje nummer 137 gehuurd van Nederlandse eigenaar. Contact via de mail verliep vlot en vriendelijk. Huisje is klein maar fijn en van alle gemakken voorzien. Het park ligt vlak aan zee, is ruim opgezet en de tennisbaan en het zwembad zijn een leuke plus. Ideale plek om Kent te ontdekken: prachtige natuurschoon, gemoedelijke omgeving, vriendelijke mensen, historische steden. Ook een dagtrip naar Londen is goed te doen. Een week was voor ons te kort!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2017

mooi vakantiepark

meneer Wiersema
23-2-2015
  • Activiteiten8

mooi vakantie park in mooie omgeving waar je leuke uitstapjes kan maken

Gereisd Met vrienden in januari 2014

Prima vakantie

Brenda
27-10-2014
  • Activiteiten7

in de herfstvakantie hier geweest. Prima uitvalsbasis om Engeland te beleven. Londen ook prima te bereiken. Voor een week genoeg te doen in de omgeving.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Oct 11 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

meneer van Dael
12-8-2014
  • Activiteiten6

Goed/rustig vakantiepark op mooie locatie, Mooi strand op 5min lopen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

Mooi, groen, kindvriendelijk park!

Marjon
8-7-2014
  • Onderkomen2
  • Onderkomen2
  • Activiteiten7

Dit park is zeer mooi gelegen op een rots. Mooie, groene omgeving en autovrij; zeer fijn met kleine kinderen. Op het park zijn de chalets vooral in privébezit en sommige eigenaren verhuren hun chalet. Wij hebben via touroperator geboekt en hadden geen keuze uit chalets; Touroperators hebben enkel standaard chalets in hun pakket( weten we nu pas). De standaard chalets zijn echt onderkomen en niet goed onderhouden. Gaat uit met kleine kinderen? Een babybedje kunt u terplekke huren; denk er wel aan om uw eigen matrasjes mee te nemen want die krijg je er niet bij! Ook verschilt de afmeting van het bedje met hier; ze zijn kleiner. Ik heb me met mijn prenatal matrasjes gelukkig kunnen redden.Het zwembad op het park is niet immens groot maar doordat het vrij rustig was , hadden we alle ruimte. Voor ons voor herhaling vatbaar, zeker met de de voorheen genoemde info in ons achterhoofd.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2014

Prima huisje en mooie ligging

Familie Hoedemaker
26-5-2014
  • Onderkomen8

Wij (twee volwassenen met twee kinderen van 10 en 12)hadden huisje 137, rechtstreeks geboekt bij de Nederlandse eigenaar. Het was goed vertoeven in het huisje. Alles was er wat je nodig hebt. Ook was het fijn dat je voor het huisje een grasveld hebt, waardoor je niet gelijk bij een ander binnenkijkt. Het was op 5 min. loopafstand van zee, super dus. Ook op loopafstand van een mooi kasteel. Verder is het maar 10 minuten naar Dover en kun je in Dover de hogesnelheidstrein nemen naar Londen, waardoor je in 65 minuten in hartje Londen staat. Personeel op het park was erg vriendelijk en behulpzaam. Zwembad is niet groot, maar zag er verzorgd uit. Voor ons was het een super vakantie en zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri May 02 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijne, rustige vakantie, goede uitvalsplek

Suzanne
23-4-2014
  • Activiteiten5
  • Activiteiten5

In mei 2013 een heeriljke week gehad in de Sea Spray Lodge op Kindsdown Park. Een verzorgd, rust park met een klein zwembad dat niet ruim geopend is. Kleine receptie, bar voor drankjes en enkele speeltoestellen. Veel ruimte en groen op het park. Het huisje was klein maar schoon en erg knus. Groot genoeg voor twee volwassenen en twee kinderen; voor 6 personen is het iets te klein. Het kiezelstrand ligt op 10 minuten lopen via een stijle weg. Deal ligt op enkele kilometers, daar zijn inkopen te doen en liggen diverse restaurantjes en pubs. Walmer Castle in Deal is zeker een aanrader, evenals Dover Castle!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2013

Heerlijk park!

Laurens
26-10-2013
  • Onderkomen8

Huisje type Hazelwood type B geboekt met 4 pers; max: 6 personen. Huisje was qua aankleding wat gedateerd, maar alles werkte prima, voldeed uitstekend en is schoon genoeg; met 6 personen goed te doen, maar houdt in de woonkamer dan niet over. Er zijn overigens wel huisjes met een modernere inrichting. Gelegen in glooiend landschap en iedere avond kwam een vos 's avonds langs en eenmaal een ... das! Hoe leuk is dat! Huisje had alles: keuken met alle benodigdheden, goede bedden, TV en DVD etc. Park is uitstekend onderhouden en schoon. Zwembad, tennisbaan, mitchetgolf (wel water en blaadjes op de baan), restaurant, vlakbij zee, mooi gelegen.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2013

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• Autovrij parkJa

• SportfaciliteitenAanwezig
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Kingsdown Holiday Park in Kingsdown, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Kingsdown Holiday Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.