Vakantiepark
8,3

• Onderkomen9,2
  • Activiteiten4,0

We hebben een aantal aanbieders voor Bluewood Park voor je op een rij gezet:

De Jong Intra

• Onderkomen9
  • Activiteiten4
  • Onderkomen9
  • Activiteiten4

Een heel rustig klein park in een prachtige omgeving. Voor kinderen is er weinig te doen, geen speeltuin, activiteiten, o.i.d. Hottub is geweldig! Lodges zijn keurig ingericht en prima onderhouden. Internet kan beter. Een fijn verblijf!

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Vakantiepark info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Bluewood Park in Kingham, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Bluewood Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.