Vakantiepark Bluewood Park ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door H van Steen

Heerlijke bungalows in mooie omgeving

H van Steen,
23-9-2013
  • Onderkomen10
  • Onderkomen10

Wij hadden lodge nummer 13 (type B). De Kingham-lodge heeft een zeer ruime keuken en woonkamer. Verder 2! badkamers en 2 slaapkamers. Ook een wasmachine en droger zijn aanwezig. Alle lodges hebben veel privacy. Het vakantiepark is mooi aangelegd. We hadden een prachtig uitzicht vanaf ons terras met een super hot tub. Ook als het regent is de tub zalig.

Het park is ideaal voor rustzoekers die de prachtige Cotswolds willen ontdekken. Er is geen animatieprogramma. Voor kinderen is er op het park niets te doen. Er is ook geen winkel, maar in omliggende dorpen zijn goede supermarkten.

Het park heeft verder alleen maar prachtige hele ruime woningen.

De lodges waren niet goedkoop maar het geld meer dan waard.

Gereisd met partner in september 2013