Vakantiepark Bluewood Park

Vakantiepark Bluewood Park

8.9Fantastisch

Engeland, South East London, Kingham

Op vakantie geweest naar Bluewood Park?

8.9Fantastisch

4 reviews over Vakantiepark Bluewood Park

• 2019
    9Martine05-05-2019

Een aanrader!

Ideale locatie om alle hoogtepunten van The Cotwolds te bezoeken. Oxford (tip: maak gebruik van een P&R) op 35 minuten, Blenheim Palace half uurtje net als Sudeley Castle. Stratford-upon-Avon op 45 minuten afstand. En natuurlijk de mooie dorpjes in de buurt als Bibury, Bourton-on-the-Water en (de toren bij) Broadway. Op letterlijk 2 minuten van het park bevindt zich een piepklein stationnetje (Kingham Station) vanwaar je rechtstreekse trein kunt nemen naar Londen. Leuk voor een dagje! Binnen 1,5 uur sta je op station Londen Paddington. Wij zaten in type B, zeer ruime lodge voor 4 personen. Mooi uitzicht vanaf de veranda. Eekhoorntjes in de boom. De hottub was een groot succes. Om die reden toch een 8 gegeven voor activiteiten. Verder is er niks te doen op het parkje maar dat werd door onze kinderen niet als een gemis ervaren. De badkamers oogden wat gedateerd door de kalkaanslag maar dat was dan ook het enige kritiekpuntje.

• 8Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• Oude reviews

8NvK01-05-2017

Aanrader

Een heel rustig klein park in een prachtige omgeving. Voor kinderen is er weinig te doen, geen speeltuin, activiteiten, o.i.d. Hottub is geweldig! Lodges zijn keurig ingericht en prima onderhouden. Internet kan beter. Een fijn verblijf!

• 4Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

• 9H van Steen23-09-2013

Heerlijke bungalows in mooie omgeving

Wij hadden lodge nummer 13 (type B). De Kingham-lodge heeft een zeer ruime keuken en woonkamer. Verder 2! badkamers en 2 slaapkamers. Ook een wasmachine en droger zijn aanwezig. Alle lodges hebben veel privacy. Het vakantiepark is mooi aangelegd. We hadden een prachtig uitzicht vanaf ons terras met een super hot tub. Ook als het regent is de tub zalig. Het park is ideaal voor rustzoekers die de prachtige Cotswolds willen ontdekken. Er is geen animatieprogramma. Voor kinderen is er op het park niets te doen. Er is ook geen winkel, maar in omliggende dorpen zijn goede supermarkten. Het park heeft verder alleen maar prachtige hele ruime woningen. De lodges waren niet goedkoop maar het geld meer dan waard.

• 10Onderkomen

Gereisd met partner in september 2013

• 9Fam. R. Karssing22-07-2011

TOP locatie!

Voor iedereen die van wandelen in de prachtige Cotswolds houdt een prima locatie in een mooie verzorgde lodge. Hot tub op het terras is super. Diverse goede restaurants in nabije omgeving. Blenheim Palace op een half uurtje rijden is zeker een dag waard.

Gereisd met partner in januari 2011

Vakantiepark Bluewood Park info