Vakantiepark Bluewood Park

Aanrader

NvK, 1-5-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen9

Een heel rustig klein park in een prachtige omgeving. Voor kinderen is er weinig te doen, geen speeltuin, activiteiten, o.i.d. Hottub is geweldig! Lodges zijn keurig ingericht en prima onderhouden. Internet kan beter. Een fijn verblijf!

Heerlijke bungalows in mooie omgeving

H van Steen, 23-9-2013
  • Onderkomen10

Wij hadden lodge nummer 13 (type B). De Kingham-lodge heeft een zeer ruime keuken en woonkamer. Verder 2! badkamers en 2 slaapkamers. Ook een wasmachine en droger zijn aanwezig. Alle lodges hebben veel privacy. Het vakantiepark is mooi aangelegd. We hadden een prachtig uitzicht vanaf ons terras met een super hot tub. Ook als het regent is de tub zalig.

Het park is ideaal voor rustzoekers die de prachtige Cotswolds willen ontdekken. Er is geen animatieprogramma. Voor kinderen is er op het park niets te doen. Er is ook geen winkel, maar in omliggende dorpen zijn goede supermarkten.

Het park heeft verder alleen maar prachtige hele ruime woningen.

De lodges waren niet goedkoop maar het geld meer dan waard.

TOP locatie!

Fam. R. Karssing, 22-7-2011
  • Onderkomen9

Voor iedereen die van wandelen in de prachtige Cotswolds houdt een prima locatie in een mooie verzorgde lodge. Hot tub op het terras is super. Diverse goede restaurants in nabije omgeving. Blenheim Palace op een half uurtje rijden is zeker een dag waard.

We hebben een aantal aanbieders voor Bluewood Park voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Bluewood Park in Kingham, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Bluewood Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Bluewood Park scoort een 8.33 uit 10 op basis van 3 reviews.