We hebben een aantal aanbieders voor Kingham voor je op een rij gezet:

Reviews over Kingham

Aanrader

NvK,
    1-5-2017

Een heel rustig klein park in een prachtige omgeving. Voor kinderen is er weinig te doen, geen speeltuin, activiteiten, o.i.d. Hottub is geweldig! Lodges zijn keurig ingericht en prima onderhouden. Internet kan beter. Een fijn verblijf!

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Heerlijke bungalows in mooie omgeving

H van Steen,
    23-9-2013

Wij hadden lodge nummer 13 (type B). De Kingham-lodge heeft een zeer ruime keuken en woonkamer. Verder 2! badkamers en 2 slaapkamers. Ook een wasmachine en droger zijn aanwezig. Alle lodges hebben veel privacy. Het vakantiepark is mooi aangelegd. We hadden een prachtig uitzicht vanaf ons terras met een super hot tub. Ook als het regent is de tub zalig.

Het park is ideaal voor rustzoekers die de prachtige Cotswolds willen ontdekken. Er is geen animatieprogramma. Voor kinderen is er op het park niets te doen. Er is ook geen winkel, maar in omliggende dorpen zijn goede supermarkten.

Het park heeft verder alleen maar prachtige hele ruime woningen.

De lodges waren niet goedkoop maar het geld meer dan waard.

Gereisd met partner in september 2013

TOP locatie!

Fam. R. Karssing,
    22-7-2011

Voor iedereen die van wandelen in de prachtige Cotswolds houdt een prima locatie in een mooie verzorgde lodge. Hot tub op het terras is super. Diverse goede restaurants in nabije omgeving. Blenheim Palace op een half uurtje rijden is zeker een dag waard.

Gereisd met partner in januari 2011
Kingham scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews