Hotel The Conningbrook

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Prima hotel tussen Dover en Londen

Joshen
6-4-2018

Hier 1 nachtje verbleven na een dagje Harry Potter Studio's. Ideaal gelegen op 15 minuten van de Eurotunnel. Ruime en schone 3 persoons kamer met ruime badkamer. Geweldig ontbijt, engels of continentaal. Ook 's avonds heerlijk a la carte gegeten. Heel gezellige sfeer in restaurant en bar. Vriendelijke mensen. Na vertrek nog naar de designer outlet in Ashford gegaan. 10 minuten met de auto. En 's middags weer door de Eurotunnel naar huis. Ik kom er nog wel een keer denk ik.

Wij hadden een prima kamer

H.Slaats
15-12-2017

Kamer erg goed met zeer groot bed

ontbijt was ook goed geregeld

ook het avondeten was goed prijs/kwaliteit

Personeel krijgt van mij 'n 9

prachtig hotel met bar en restaurant

Filip
12-8-2017

3 nachten in dit hotel verbleven, in vernieuwde kamer. Zeer goed en centraal gelegen als uitvalsbasis om Kent te bezoeken, net buiten Ashford. Grote bar en restaurant met lekkere gerechten aan betaalbare prijzen. Gratis grote parking. Personeel uitermate vriendelijk. Zeer grote tuin met dito terras.

Een prachtige plek

Wim Hofstra
3-6-2016

The Conningbrook is een heerlijk, gezellig, gemoedelijk hotel. Je voelt je er meteen op je gemak. De bediening is goed en heeft aandacht voor je. Ze stellen alles in het werk om je verblijf goed te laten zijn zodat je weer met een voldaan gevoel vertrekt. De kamers zijn prima. Beetje gehorig maar je slaapt toch!. Alles wordt goed schoon gehouden. Het eten is rustiek maar wel goed. Een heerlijk Full English staat je 's morgens te wachten maar je kunt ook continentaal ontbijten. In de omgeving is van alles en nog wat te doen. Wandelen, steden bezoeken, naar de kust, mooie ritten door Kent maken etc. Prijs kwaliteit is wat mij betreft in prima verhouding. Ik ben hier al heel regelmatig geweest!

Sfeervol hotel.

Rina Yeatman
30-3-2016

Heel leuk hotel met een uitstekend ontbijt. Tip, het bezoeken van de grotten near Bromley.....heel bijzonder dat tijdens de oorlog hier 15.000 mensen schuilden. Tevens het mooiste kasteel van de wereld Leeds Castle.

Sfeervol hotel

Edo
24-7-2014

Hotel The Conningbrook straalt een warme sfeer uit. Ruime kamers, vriendelijk personeel en uitstekend ontbijt. In het hotel is een ruime pub te vinden en een grote tuin waar je gezellig kunt zitten. Ideale plaats om de regio Kent te ontdekken of om een dagje Londen te doen.

Engelse charme

Michelle1980
30-5-2012

2 nachten in het Conningbrook hotel geslapen. Personeel is heel vriendelijk, behulpzaam en aardig! Eten en dan vooral het ontbijt is geweldig. Full english breakfast, panncakes, wafels, noem het maar op. Grote tuin/ grasveld met picknick banken, waar kinderen lekker kunnen spelen. Goede uitvalsbasis om naar Londen te gaan. Internationaal treinstation van Ashford is ongeveer 10 minuten met de auto rijden. Daar goede parkeergelegenheden.

We hebben een aantal aanbieders voor The Conningbrook voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Conningbrook in Kennington, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Conningbrook zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Conningbrook scoort een 8.56 uit 10 op basis van 7 reviews.