Pension Seabrook House

Pension
Pension Seabrook House

We hebben een aantal aanbieders voor Seabrook House voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Seabrook House in het Nederlands

een echt b&b hotel

bernard
20-9-2016

Het ligt bijna naast de kustweg naar dover , zee is makkelijk te berijken door een weg aan de overkant over een kanaal heen

het ruikt zoals het moet naar schoonmaak en groene zeep

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Seabrook House in Hythe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Seabrook House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Seabrook House scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.