Sorteren

Reviews over Hurley

Fijne camping

Anneke P.
    30-8-2016

Een fijne, groene camping. Vanaf deze camping kun je heel goed uitstapjes maken naar Londen, Oxford, Windsor, Stonehenge, etc.

De camping is ruim opgezet, veldjes met genoeg ruimte in het midden voor spelende kinderen. Een mooie speeltuin en een leuke wandeltoch voor kinderen langs de rand van de camping (nature trail). Langs de Thames is een 'picknick area' en je kunt er mooi wandelen.

Bij de receptie is een kleine winkel, er is een wasserette en op de hele camping staan wifipalen.

Van tevoren had ik ervaringen gelezen over het vliegverkeer. En inderdaad, overdag komen er regelmatig vliegtuigen over. Maar 's nachts nog slechts een enkel vliegtuig, waardoor we prima hebben geslapen.

De toiletgebouwen zijn ruim opgezet, onder andere mooie familiebadkamers . Ze zijn netjes en schoon, maar het ruikt wel wat muf, op sommige plekken is schimmel te zien. We vermoeden dat ze onder water hebben gestaan bij hoog water, ze staan vast niet voor niets op poten ;).

Prachtig sfeervol pand en vriendelijk personeel.

heer Wervers
    9-9-2014

Een mooie locatie, op 1 km. wandelen van de Thames in een prachtig gebied. De kamers zijn netjes, het hoofdgebouw uit 1100 prachtig. In dit gebouw moet je als je langer bent dan 1,75 wel af en toe oppassen dat je je hoofd niet stoot. De kamers zijn wel over meerdere gebouwen verdeeld, die zijn echter allemaal netjes en sfeervol. Een aanrader!

Nette camping in buurt van Londen en Oxford

veen054
    14-8-2014

De camping ligt even voorbij Londen. Vanaf Maidenhead (vlakbij) kun je met de trein naar Londen. Goed te doen. De camping is schoon en goed onderhouden. Grote plekken. Je mag alleen niet én je voortent én een tentje neerzetten. Al is je plek nog zo groot. Dan moet je tentje IN je voortent. Bizar! Was niet over te praten ook. Zó zijn de regels, dús .... Het personeel aan de receptie vond ik niet al te vriendelijk. Wij hadden een plek in de buurt van de vuilcontainers en dat was niet te harden. Sanitairgebouw voorzien van code. Kan schoner.

Hurley scoort een 10 uit 10, op basis van 1 reviews