Hotel Holiday Inn High Wycombe M40 JCT. 4

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn High Wycombe M40 JCT. 4 voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Holiday Inn High Wycombe M40 JCT. 4 in het Nederlands

Anders

Het hotel is strategisch gelegen (als je met je eigen auto onderweg bent), maar meer geschikt voor zakenreizigers dan voor gezinnen. In de directe omgeving zijn er een bioscoop, restaurants, een supermarkt die 24 uur open is en een overdekte badmintonbaan. Is uitstekend geschikt voor een tussenstop tijdens een langere reis.

Ook voor mij op zakenreis: alsjeblieft niet terug naar dit hotel! Ik kan niet begrijpen waarom de Holiday Inn-keten haar goede naam zo op het spel zet! Eerste indruk van het hotel: erg mooi, grote, vriendelijke lobby vriendelijk, knus loungerestaurant/bar. Inchecken probleemloos. Kamer: nou ja. De eenpersoonskamers zijn niet echt groot, maar groot genoeg. De bedden zijn - zoals in alle Holiday Inns - heel goed, geweldige nieuwe matrassen en heel mooie, lichte dekens. Hierover valt er niet te klagen. Ik heb de laatste avond ontdekt dat de ramen (al lang niet gepoetst!) ook gordijnen hadden, deze waren (gelukkig) verborgen achter de verduisterende gordijnen. Het leek erop dat ze er bij de bouw van het hotel opgehangen waren en sindsdien niet meer gewassen zijn - ZWART! Een bewijs van incompetentie... Badkamer: een gigantisch grote badkamer, gebouwd voor mindervaliden. dat betekent niet automatisch compatibel voor niet-validen en het toilet was ZEER hoog en de wastafel ZEER laag (op ongeveer kniehoogte en ik ben maar 1,68m). Overal dicht gesmeerde boorgaten in de tegels. Gaten in de betimmering rond de badkuip. Het deksel van de afvalemmer in de badkamer (een artikel van €5 Euro!) vloog er telkens weer af, omdat het afgebroken was en het er dan gewoon weer opgelegd werd. Met de handvaten in de badkuip moet je uiterst voorzichtig zijn, omdat ze er anders zouden afvallen. Al met al vind ik het jammer dat een dergelijke prestigieuze hotelketen (een paar weken geleden was ik in een Hilton-hotel in Engeland) geen inspanningen doet om de standaard te behouden en alleen maar duur is. Conclusie: geweldig comfortabele bedden, maar voor mensen die naast slapen nog andere wensen hebben, is dit niet de juiste plek, niet aan te bevelen.

Goed zakenhotel direct aan de snelweg gelegen. Men moet een kamers naar de binnenplaats kiezen, omdat die iets groter zijn. Geluidsoverlast van de snelweg is er niet. De prijs van de kamer was in mijn geval met 112,- pond erg hoog.

Een heel oud hotel.

5-4-2013

Het hotel is al wat ouder en moet eens gerenoveerd worden. Parkeergelegenheid is voorhanden. Internet is niet bij de prijs inbegrepen en naar mijn mening zeer duur.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn High Wycombe M40 JCT. 4 in High Wycombe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn High Wycombe M40 JCT. 4 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.