Bed and Breakfast

2 reviews over Bed and Breakfast Eaton Thorne House in het Nederlands

Gastvrij en gezellig.

Heike
31-1-2016

Vriendelijke mensen. Fijne tips gekregen over omgeving. We zaten in het bijgebouwtje, met zicht op de paardenstallen waar kinderen voor paardijlessen kwamen. Maakte het levendig, terwijl het buiten 9.00-17.00 ook heerlijk rustig was.

Gereisd met partner in juli 2014

B&B naast manege

Etman
18-5-2010

Een mooie B&B naast een manege,vriendelijke gastvrouw.

Vlakbij Brigthon, mooie stad met cultuur en winkels.

Gereisd met partner in mei 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Eaton Thorne House in Henfield, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Eaton Thorne House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.