Camping Horam Manor Touring Park

8,1

7 reviews over Camping Horam Manor Touring Park in het Nederlands

Mooie camping, schoon, onderhouden en gratis WIFI

Fam. Poppeliers
28-9-2017

Aardige en behulpzame leiding. fantastisch onderhouden met mooi en schoon sanitair. Speeltoestellen voor kinderen tot 12 jaar en ruimte voor balspel.

Leuke omgeving om te wandelen. bezoek aan de kustplaatsen aan te bevelen met Bexhill, Eastbourne en Brighton. Diverse uitstappen dichtbij. Wij hebben hier zes nachten verbleven

prima camping in mooie omgeving

DRTR
10-8-2015

Mooie, nette camping. Centraal gelegen om evenementen, de kust en leuke steden in de omgeving te bezoeken. Medewerkers zijn zeer behulpzaam. Op de camping heeft het gedeelte met all-weather plekken (en enkele grasplekken) onze voorkeur. Leuke en niet al te lange wandelingen kun je vanaf de camping maken direct achter de camping (nature trail) of over de cuckootrail naar Heathfield. Op de camping is een speeltuintje voor de kleinere kinderen, direct naast de camping is een groot speelveld en een grote speeltuin. Vers brood kun je iedere morgen (behalve zondag) halen in de (van buiten niet hele fraaie) village store.

Fijne camping

spiekerplus
26-8-2014

zeer fijne camping, ontzettend vriendelijk geholpen, gratis wifi

Wij stonden met de caravan op het tweede veld op een licht glooiende helling,bij het wat oudere sanitair maar zag er nog prima uit ik had het idee dat het meerdere keren per dag werd schoongemaakt. het zag er altijd schoon uit en dat midden in het hoogseizoen.

Er is naast de camping een heel groot veld waar je honden uit mag laten.

camping met goede basisvoorzieningen

Jan-willem van Diessen
12-8-2012

Deze camping heeft 2 velden. het 1e is voorzien van plaatsen met gravel en grasplaatsen (2012), het 2e alleen van grasplaatsen. Op het 2e veld staan in de weekenden de Engelse weekendcampeerders en is het tot laat onrustig.

Het 1e veld heeft begin 2012 een nieuw sanitairblok gekregen wat er netjes uit ziet en voldoet. welliswaar moet de nieuwe aanplant hier nog groeien maar hier sta je zeer rustig (tent met 2 volw. en baby). Camping is ideale uitvalsbasis voor zee en wandelen in de south downs. Vriendelijk en zeer behulpzaam peroneel. vanaf 2013 gratis WiFi. Reserveren gewenst en vraag dan een plek op het eerste veld. Wij hebben weinig Nederlanders gezien op deze camping.

zentrale Lage in East Sussex

Teich
7-10-2009

Wir waren zwei Wochen im September in Horam. Der Ort ist klein, hat aber alles was das Herz begehrt (Pubs, Bäckerei, kleiner Dorfladen, günstige Tankstelle, Tierarzt, ...). Vom Campingplatz aus sind es zu Fuß ca. 10 Minuten in den Ortskern. Der Campingplatz ist ein sehr großes Wiesenglände, das in große Parzellen abgeteilt ist. Es gibt keine Dauercamper. Die Besitzer sind sehr freundlich und auch jederzeit vor Ort. Direkt am Campingplatz gibt es keine Versorgungsmöglichkeiten, was aber durch das Angebot im Ort und die in den nächst größeren Städten gelegenen Supermärkte nicht schlimm ist. Wir haben dort einen wunderschönen Urlaub erlebt, nur leider sind die Sanitäranlagen nicht ganz so schön. Es gibt für 90 Plätze nur je 3 Duschen und bei den Männern zu wenige Toiletten. Die Ausstattung ist recht karg und es hätte etwas sauberer sein können. Es ist aber ein sehr guter Standpunkt, um in die Umgebung auszuströmen und zu wandern und die Sehenswürdigkeiten zu besichtigen.

goede prettige camping voor weinig

robert schmidt
14-7-2009

Sanitair gebruikt maar goed schoongehouden.Weinig faciliteiten voor kinderen (klein speeltuintje ). Goede ligging voor uitstapjes naar London, Eastbourne Brigthon en de kust.

Vanuit Ramsgate binnen 2 uur te bereiken.(ferry Oostende)

Vriendelijke leiding, camping ligt op loopafstand dorpje met kleine winkel, fish and chips take away en drogist, bakker. Betaalde voor 1 gezin( 2 volw, 2 kinderen van 18 en 16 jaar) slechts 15.50 pond per dag.

Even bellen voor beschikbaarheid is slim!

mooie camping gunstige ligging bv

robert schmidt
14-7-2009

Een week doorgebracht op deze camping. Sanitair gebruikt maar goed goed schoongehouden. Aardig personeel. Door de ligging prima om vanuit hier london,brighton eastbourne te bezoeken. Betaalde voor twee tenten met 4 personen 15.50 pond per nacht. Klein dorpje op loopafstand met eerste levensbehoeften.

Vanuit Ramsgate binnen 2 uur te bereiken.

Kortom, een prima camping goed gerund en zeker een plaats om terug te komen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Horam Manor Touring Park in Heathfield, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Horam Manor Touring Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Horam Manor Touring Park scoort een 8.06 uit 10 op basis van 7 reviews.