Hotel The Lansdowne

Kleine hotelsWeer vandaag20°14°
Hotel The Lansdowne

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor The Lansdowne voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel The Lansdowne in het Nederlands

slecht hotel

elize
3-8-2012

dit hotel ziet er van de buitenkant erg mooi uit.maar wij vonden het erg vies en muf ruiken.het raam kon maar op een kiertje open en je kon niet op het balkon komen.de kamer naast ons had openslaande deuren maar die konden niet open blijven dus verder geen frisse lucht s":nachts in je kamer

Gereisd Met vrienden in juli 2011

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Lansdowne in Hastings, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Lansdowne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.