Camping Shearbarn Holiday Park

• 7.8Staat v/h sanitair

Meer camping info

11 reviews over Camping Shearbarn Holiday Park

• 6Patrick02-08-2017

Hoop maar dat wij een beetje pech hadden

Op een camping kan natuurlijk e.e.a kapot gaan, maar zou dan erg snel opgelost moeten worden. Bij aankomst wilde de slagboom met code in eerste instantie pas na 3x opengaan. Hierbij hadden wij geluk, mensen na ons hebben 3 uur voor de slagboom gestaan alvorens dit probleem verholpen was. Bij 1 van de 2 toiletgebouwen was de herenafdeling "out of order" met als gevolg dat de andere te druk en minder netjes was. Volgende ochtend wilde mijn vrouw gaan douchen en was er geen warm water in de douche of bij de wastafel in het eerste toiletgebouw, erg vervelend als je al uitgekleed bent, ook toen was het herengedeelte nog out of order. Erg lekker gegeten voor weinig geld (zowel lunch als diner) in het bijbehorende restaurants, maar ook hier was vooral in de drukkere avond, niet alles netjes. (plakkende tafels enz. ).

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2017

• 7gerda24-07-2015

Nette camping, mooie omgeving

We hebben vijf dagen op de camping gestaan. De camping is groot, maar er is niet zoveel te doen. Klein speeltuintje en een zwembad op het naastgelegen holiday park, maar dat kost 3,50 pond per keer. Verder wel heel netjes. Het sanitair wordt vaak schoon gemaakt en de douches zijn heel warm. Wat ons wel tegenviel (maar dat kan overal in Engeland zijn, dit is onze eerste keer hier) dat we geen pop up tentjes voor de kinderen op mochten zetten in verband met brandveiligheid. Dus de kinderen moesten verplicht in de caravan slapen. Nou hebben wij daar wel plek voor, maar als je dat niet van tevoren weet en je hebt geen slaapplek heb je een probleem. Hastings zelf is heel mooi. Veel te zien, vooral Old town is erg leuk om door te wandelen. Ook genoeg supermarkten in de buurt.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 8Harrianne14-08-2014

Prima accomodatie in prachtige omgeving

Begin augustus verbleven wij 5 dagen in het Holiday park. Het park oogt zeer saai. Dat went en is niet erg als je niet veel op het park verblijft.. De accomodatie, we verbleven in een platinum lodge, overtrof onze verwachtingen. Splinternieuw en superschoon, een gezellig living met 'home features' en een heerlijk terras aan de voorkant, met uitzicht op zee. Het zwembad is heel klein en ondiep en warm. Alleen geschikt voor de kleintjes. Het restaurant op de camping Brits-ongezellig. Prachtige omgeving om te wandelen. Hastings is leuk voor een bezoekje. Aanrader als campinggezelligheid niet belangrijk voor je is.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 8keesdegraaff09-08-2014

rustige camping met geweldige wandelmogelijkheden

wij hebben hier drie dagen met een tent gestaan. we werden verwelkomd met een gratis ijsje. de camping is eigenlijk één groot veld, op een afstandje van het onvermijdelijke caravanpark (stacaravans zijn echt een brits ding). we mochten zelf een plek kiezen, er is genoeg beschutting. veel eekhoorns, vossen en dassen. er is een overdekt zwembad, maar daar moet je wel 3,5 pond voor betalen.

hastings is een heel leuk stadje met een kiezelstrand, veel leuke winkeltjes en een boulevard waar van alles toe doen is, zoals een kermisje en een kartbaan. het meest enthousiast waren wij over de wandelmogelijkheden. vanaf de camping kun je direct over de heuvels naar hastings lopen. als je de andere kant op gaat, het natuurgebied in, kun je als natuurliefhebber echt je hart ophalen. er zijn meerdere paden, waarvan er eentje eindigt op een naaktstrandje. de kust is prachtig.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9Susan27-05-2014

Heel mooie plek

Wij hebben overnacht in het holiday park. We hadden een VIP huisje met wirlpool voor 4 personen. Het is een mooi park wat ik zeker zou aanbevelen. Bij aankomst was het water in de wirlpool niet schoon maar nadat we het gemeld hadden hebben ze meteen helemaal schoon gemaakt en nieuw water in gedaan. Ook de knuffel die we vergeten waren mee naar huis te nemen werd (zonder kosten) opgestuurd. Cortom zeer klantvriendelijk! We zijn geweest tijdens het Jack in the Green festival. Veel te doen in de stad. Zeker een aanrader. Hastings is een oude stad waaraan je kunt zien dat het betere tijden gekend heeft. Voor het park geld dat niet. Alles netjes onderhouden. Vanuit de wirlpool hebben we wel 10 dassen voorbij zien komen vanuit het naastgelegen natuurpark. Wandelend is Hastings goed te bereiken via de oostlift. Ik zou het zeker verder aanraden!

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

• 9Monique03-09-2012

Heerlijke plek met mooi uitzicht

deze zomer op Shearbarn geweest. Stacaravan gehuurd. Zeer goede staat, ruime caravan met 2 slaapkamers. Woonkamer met hoekbank en fauteuil, flatscreen tv en lekker zitje buiten. Zeer vriendelijk personeel. Hastings is een leuke stad, waar veel te zien is. Leuk voor kinderen is de smokkelroute en het zee-aquarium. In de buurt is ook meer dan genoeg te zien. Zeker een plek om naar terug te keren.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 7asdejong17-08-2011

mooie lokatie en zeer ruime plekken, matig saniair

Opvallend ruime plekken en een mooie ligging op een heuvel tegen een natuurgebied aan. Als je geen stroom wilt kan je zelf uitkiezen waar je gaat staan ( erg ruim veld met voldoende bomen en struiken). Stroom en waterpunten zijn prima geregeld. Helaas is er geen speeltuin ( niet erg, de kids vermaken zich wel op het zeer ruime terrein). Het sanitair is matig en dan vooral op 3 punten; 1. de douches hebben regelmatig te weinig water 2. er wordt minimaal schoongemaakt 3. de afwas ruimte is erg klein

Er zwerven veel dieren rond de camping, mogelijk vanwege het naastgelegen natuurgebied. We hebben iedere avond (tegen de schemering) vossen en dassen gezien die dichtbij de tenten komen. De kids vonden dat prachtig.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 8G Kalkman02-11-2010

Onverwacht mooi in een prachtomgeving

Hastings is een mooie kustplaats (best grote plaats), met goede 'shop till you drop' mogelijkheden, uitgaansleven en cultuur. Mooie kasteelruine, musea en veel eetgelegengheden. Echt prachtige omgeving, onze bezoeken met de kinderen (4 en 6) waren aan het dierenpark (40 minuten rijden), Hever castle (uurtje rijden) en voor de rest van week in en om de stad. Camping en de stacaravans staan tegen de stadsrand en natuurrand. Prachtige bossen, afgewisseld met weilanden en vergezichten over de zee. Zwembadje was goed, personeel vriendelijk. Praktisch geen nederlanders, en goedkoper dan weekje naar centerparks. Doe mij maar Engeland!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2010

• 8nico02-09-2009

super camping

sinds 1969 bekend terrein. daarna nog vele jaren geweest. de ontwikkeling van deze camping was en is subliem. prachtige en rustige ligging, vlakbij het centrum van Hastings met de vele pubs en andere uitgaansmogelijkheden.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2009

• 7fam Brevé21-06-2009

Ruime camping in mooie omgeving

Mooi groot kampeerveld.Weinig te doen dus zelf badmington e.d. meenemen.In het weekend werd het wel erg druk met de Britten die er kwamen barbequen en drinken.Klein winkeltje terplaatse maar in Hastings zelf voldoende winkels en gezellig druk. Mooie omgeving en strandje bij de krijtrotsen

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

Camping Shearbarn Holiday Park info