Bed and Breakfast Seaspray

Met vrienden

een zeer prettige hostel

Ruud
28-8-2015

Met een zeer vriendelijk ontvangst en een hele goede service

Super!

Maartje
23-7-2010

Geweldige B&B. Ontzettend aardige eigenaren die dag en nacht voor je klaar staan. Ontbijt was perfect, kamers waren prachtig, onze kamer had uitzicht op zee, heerlijk! Qua ligging in Hastings was het ook perfect.

Een echte aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Seaspray in Hastings, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Seaspray zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.