Hotel George

1 review over Hotel George in het Nederlands

Prima plek op historische locatie!

Wien
4-7-2011

De George in great Missenden speelt een rol in de Midsomer Murder series, ligt tegenovere het Roald Dahl museum, en is een echt historische inn.

verwacht geen luxe, maar een doelmatig ingerichte kamer met alle nodige comfort in een historische gebouw, zeker de moeite waard!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel George in Great Missenden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel George zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.