Hotel King Charles

8 reviews over Hotel King Charles

• 2018
    8Ineke18-08-2018

Prima overnachtingshotel

Hier hebben we 1 nacht geslapen. Bij aankomst dachten we: waar komen we nu terecht? Bij binnenkomst viel het 100% mee. Entree, bar en eetzaal waren netjes en schoon. De kamer was ook helemaal netjes en schoon. Dit verwacht je dus niet als je afgaat op de buitenkant. Het diner en ontbijt waren prima. Vlotte bediening.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• Oude reviews

7Leo04-10-2017

een prima accommodatie

een doorsnee hotel dat je met een gerust hart kunt boeken. Het gezelschap kreeg een eenvoudig diner en karig ontbijt voorgeschoteld. Kamer met goede bedden voor een prima nachtrust, niet erg ruim bemeten. Badkamer net en schoon.

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 8petra17-08-2017

gewoon oke.

Wij hadden een ruime kamer. De bedden waren heel goed. Het was niet zo heel erg schoon maar het kon er mee door. Het ontbijt en het diner waren prima. Het personeel is erg aardig. Mooie uitvalbasis voor tripjes in Kent.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Hanneke31-05-2016

prima hotel!

Het personeel is fantastisch. De kamers zijn ruim en schoon. Het ontbijt en diner zijn fantastisch. Je kunt alle dagen kiezen uit verschillende soorten ontbijt en diner. Prima hotel!

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 7Bert tabink18-05-2016

Prima eten en enthousiast personeel

Het persoonlijk in te vullen english breakfast is bijzonder. De bediening uiterst vriendelijk. De bedden zijn prima. De kamers gedateerd maar schoon. WiFi is gratis maar laat te wensen over.

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 7Piet Lucas08-10-2015

Heel behoorlijk

We waren in het hotel met een groepsreis. Het hotel maakt de drie sterren classificatie prima waar. Ontbijt en diner waren inbegrepen. Het ontbijt was niet spectaculair maar prima. Naast een basis van toast, vers fruit, yoghurt, porridge en natuurlijk koffie, thee en jus d'orange was er een keuze uit vier ontbijten. Engels, continental, Frans en vegetarisch. Het avondeten was voor onze groep een keuzemenu met drie voorgerechten, drie hoofdgerechten en drie nagerechten. Voor en hoofdgerechten bevatten ook telkens een vegetarische keuze. Het diner was prima en de porties waren ruim voldoende. Over wifi zijn er een aantal negatieve beoordelingen voor dit hotel. Inmiddels is wifi gratis en is de verbinding meestal heel redelijk. Op de kamer die we hadden in elk geval wel en ook in de lounge of in het restaurant. Alleen moest er wat vaak worden ingelogd. de kamers waren enigszins gedateerd maar netjes, ook het sanitair. Het bed vonden wij wat klein. Al met al een prima drie sterrenhotel

Gereisd met partner in september 2015

• 7Tom18-07-2012

Goed hotel voor 1 nacht, nauwelijks wifi

Voor 1 nacht is dit zeker een acceptabel hotel. Je moet wel voor lief nemen dat de service (geen zeep, toiletpapier bij aankomst) wat slordig kan zijn. En pas op: als het belangrijk voor je is in dit hotel on line te zijn, ga bier dan NIET naar toe! Voor wifi op de kamer vraagt men liefst 5 pond en probeer je het gratis in de rceptie dan moet je steeds opnieuw voor 2 uur een nieuw code aanvragen met daarna een verbindiing die elke paa minuten wegvalt!

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 8Yildiz Perrine17-06-2012

Gezellig, vriendelijk simpel hotel

Tijdens onze stedenreis "Londen - Kent" in dit hotel verbleven. Leuk hotel, vriendelijk behulpzaam personeel. Kamer (237) was ruim en schoon. Bedden liggen goed. Eten was heerlijk en ruim voldoende. Bediening is snel. Leuk dat het personeel ook musicaal is en optrad tijdens het avond eten. Het was er erg gezellig.

Gereisd met vrienden in juni 2012

Hotel King Charles info

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen