Hotel Wycliffe

HotelWeer vandaag19°14°
Hotel Wycliffe

We hebben een aantal aanbieders voor Wycliffe voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Wycliffe in het Nederlands

Vriendelijke mensen, goede service, rustige buurt, vlak bij strand en nabij centrum, schoon, beetje oubollig, gratis parkeren op eigen terrein, wifi

Great place. Very friedly

Maggie & Crash Evans
29-6-2013

Wycliffe is in a great location. Dog friendly. Very helpful owners. Brilliant breakfast. Evening meal if you want one. Highly recommended

Heerlijk en eerlijk Engels hotel.

Erik Jacobs
24-8-2009

Ik verbleef er voor het eerst in juni 2004 (een week), dan in aug. 2005 10 dagen met het gezin (2 vw. + 3 k.)en in 2006, 2007 en 2008 minstens één nacht met het hele gezin. Het hotel wordt uigebaat door een charmant koppel, uiterst behulpzaam en vriendelijk. Er is geen speciale accomodatie voor kinderen, maar onze kinderen vinden het nog steeds een heerlijk hotel om naar terug te keren. Goed gelegen op wandelafstand van het centrum en de Leas (wandelboulevard langs de kust). Lekker ontbijt. De inrichting is zeer klassiek, charmant en gezellig. Het lijkt wel of je elk moment Jane Marple kan tegenkomen als gast. Een aanrader zeker voor wie met de shuttle Engeland binnenkomt of verlaat.

We hebben een aantal aanbieders voor Wycliffe voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wycliffe in Folkestone, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wycliffe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Wycliffe scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.