Hotel The Grand Burstin

Hotel The Grand Burstin

5.3Matig

Engeland, South East London, Folkestone

5.3Matig

We hebben een aantal aanbieders voor The Grand Burstin voor je op een rij gezet:

• Animatie

9 reviews over Hotel The Grand Burstin

• 6Dorien24-07-2014

Viel mee

We hadden hier al vele negatieve dingen gelezen, dus we waren "voorbereid". Het hotel was inderdaad verouderd en aan renovatie toe! Toch was het wel netjes op de kamers. Wij hadden een kamer met tweepersoonsbed + stapelbed voor de kindjes en nog een babybedje. Veel ruimte was er niet meer over, maar het ging goed. De ligging is redelijk dicht bij Dover, dus dat was leuk. In Folkestone zelf is er niet zoveel te zien. Personeel was vriendelijk, maar had het wel druk. Het is een hotel met 550 kamers en dit merk je wel. Het ontbijt viel zwaar tegen, geen beleg ofzo, enkel warme dingen, toastbrood en yoghurt. Wij hadden ook diner, en dit viel wel mee. Uiteraard "grootkeuken", maar voor ons voldoende. Prijs/kwaliteit was dit hotel wel in orde. Wij verbleven hier 3 nachten en dat was zeker te doen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 6René25-07-2012

Zeer goedkope overnachting (€ 25,- 2 p incl ontb

Hebben een overnachting geboekt in Grand Burstin. Enige Grand is het formaat van het gebouw. Is gedateerd en heef achterstallig onderhoud. Bed en douche waren wel schoon. Plafondplaten in de kamer hingen er uit, stukken pleisterwerk van de muur. Onverschillig personeel. Zeer hoog bejaarden gehalte. Ligt wel mooi aan de haven van Folkestone Maar voor het geld ( 25 euro voor 2 personen incl ontbijt ) en het feit dat we maar een overnachting geboekt hadden, qua prijs/kwalitietverhouding goed

Gereisd met partner in januari 2012

• 4H Scheper26-02-2012

twijfelachtig en gedateerd hotel.

Bij de receptie en bij de ingang van het restaurant stonden flessen met desinfecterende gel ,weinig geruststellend. Het diner wat bij de prijs in zat was ronduit slecht weinig keus en smaak. De kamers zijn zeer gedateerd. Het ontbijt was redelijk maar het personeel heeft het drukker met elkaar dan met de gasten. Algehele indruk,hotel is hard toe aan een totale renovatie dit geld zowel voor de bouw als voor de organisatie

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

• 4Johannes06-06-2011

dit hotel is dringend toe aan komplete vernieuwing

Het begon met een volle parkeerplaats, een akelig krakende lift, vloerbedekking op gang en in de kamer erg smoezelig/vies, plafondplaten smerig (o.a. bruine vochtplekken) en hier en daar doorgezakt, kast en houtwerk versleten, wasbak en douche ver verouderd en versleten (temperatuur douche moeilijk te regelen). Het matras was op zich goed en de lakens schoon. Ontbijtruimte: rommelig en verouderd.

Gereisd met vrienden in mei 2011

• 3f. appleby30-12-2010

goedkoop hotel voor wie weinig verwacht

The Grand Burstin is een goedkoop hotel in Folkestone. Voor 35 euro per nacht mag je niet veel verwachten en dat is ook wat je krijgt. Bij aankomst kon receptioniste onze reservering niet vinden. Of we even naar nederland wilden bellen met TO. nee dus. na veel wachten en bekvechten bleek de reservering er gewoon te liggen. kamers klein, vrij groezelig. en als je de pech hebt op een lage verdieping te slapen kun je de hele nacht meegenieten van de hoteldisco. zelfs oordoppen bleken er niet tegen bestand. ontbijt: typisch engels en vet. service: non existent. het hotel als geheel maakt een vervallen indruk, net als heel folkestone. toch is het een populaire vakantielocatie voor veel engelsen. wie weinig geld heeft en weinig verwacht, kan het in het grand burstin een, maximaal twee nachten best uithouden. wil je een vakantiegevoel, zoek dan een beter (duurder) hotel.

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 6chris18-04-2010

goed voor 1 max 2 nachten

dit is inderdaad een echt engels hotel met veel senioren wat op zich wel leuk is . het eten is héél vettig . we hadden een premiere package bsteld wat ik zou aanraden te doen want in het gewone restaurant is het soms lang wachten . op zich alles wat je nodig hebt en een mooie ligging en ja wat de prijs betreft (wij betaalden 70€ voor 2 personen half pension premiere package ) dan mag je al niet te véél klagen hé al bij al is dit hotel best te doen

Gereisd met partner in april 2010

• 5Eric van Schuppen19-10-2009

Viel tegen.

Hotel en Folkestone zijn zeer gedateerd. Het is het beide net niet. De kamers zijn gehorig en de ramen zo vuil dat je de haven niet kunt zien. Avondeten redelijk qua assortiment, ontbijt goed. Als er in de omgeving voor dezelfde prijs een hotel te boeken is, ga ik er niet meer naar toe.

Gereisd met partner in juni 2009

• 7Schoonebeek03-08-2009

Ligging perfect, kwaliteit zeer slecht

Positief: Perfect om dagje naar Londen met trein te gaan. Mooi uitzicht over zee, leuk stuk strand. Leas cliff park op loopafstand, prachtig. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Negatief: Bagger hotel, ziet er niet uit als op foto's internet. Veel lawaai van buitenaf (pub) en als je buren warm water gebruiken of proberen, gaat er een boiler aan die veel lawaai maakt, hard fluitend geluid. Vieze douche (knop om douche aan te zetten was plakkerig) waar amper water uit komt waardoor je beter in bad kunt gaan. Helaas hadden wij koud water en moesten we in een andere kamer in bad, ook daar was doucheknop plakkerig. Ontbijt werd weinig aangevuld en voor Engels ontbijt echt niet goed. Vet droop uit de boterhammen. Ook geen alternatief qua ontbijt op cornflakes na. In stapel schone borden zaten meer vieze dan schone borden. Conclusie: prijs-kwaliteit verhouding klopt absoluut niet!

Gereisd met partner in augustus 2009

• 7Huib van 't Hoff26-11-2007

Een typisch Engels touristen hotel, met een hoog Corronationstreet / Eastenders / Hidihi gehalte. Dit maakt het hotel erg gezellig, elke avond live muziek en de gebruikelijke bingo en andere spelletjes. Gelukkig Engels personeel die je verstaan. De kamer zijn schoon maar gedateerd, gezien de prijs acceptabel. Eten voor de liefhebber van de Engelse keuken prima. Goed stevig Engels ontbijt met op verzoek enige variatie. Diner is echt Engels, stevige kost zoals de Engelse dit thuis ook gewent zijn. De bar kent regelmatig een happyhour hetgeen gezien de prijzen in de UK goed uitkomt. Hotel ligt gunstig als uitvalsbasis naar o.a. Londen en uitstapjes in Kent. Folkestone zelf wordt opgeknapt, er komt binnenkort een groot winkelcentrum en op 50 minuten rijden ligt Bluewater Shoppingcenter, een mega groot centrum met meer dan 400 winkels.

Gereisd met partner in november 2007

Hotel The Grand Burstin info