Hotel The Grand

3 reviews over Hotel The Grand in het Nederlands

Super mooi hotel

Andrea
16-5-2014

Een heel mooi hotel met geweldige service!

Chique met een hoofdletter

RoyV
24-9-2011

Een erg chique hotel, met uitmuntende service.

Een prachtig hotel van buiten én van binnen. Ook de kamers zijn mooi.

Het ontbijt is uitgebreid en je kunt daarnaast nog bestellen wat je wilt.

Het restaurant The Mirabel heeft een top-kok, al zijn de porties (en met name de inhoud van de glazen) aan de kleine kant. Bovendien is het prijzig.

Het andere restaurant heeft een 'normaal' diner tegen een schappelijke prijs, al is het nog steeds chique. 's Avonds wordt men geacht met jasje en/of stropdas door het hotel te gaan.

Het hotel ligt aan de boulevard aan de rand van het centrum.

Er is GEEN (draadloos) internet in het hotel.

Prachtige lokatie direct aan het strand

Cindy K.
28-5-2009

Heel mooi hotel in prachtige oud Engelse stijl. Ideaal voor dierenliefhebbers! Viervoeters zijn namelijk (bij uitzondering in Engeland) welkom. Leuk detail: de roomservice voor uw hond is bij de prijs voor het verblijf inbegrepen. Onze Paladin heeft heerlijk gesmuld van zijn "roast beef" terwijl wij in het restaurant hebben genoten van ons diner. Een echte aanrader!!!!

We hebben een aantal aanbieders voor The Grand voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Grand in Eastbourne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Grand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.