Hotel The Devonshire Park

Hotel The Devonshire Park

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor The Devonshire Park voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel The Devonshire Park

Drogi trzy-gwiazdkowy hotelik

Monika
2-4-2012

obsługa składa się z anglików, którzy są aż za bardzo uprzejmi. nie dają spokoju, gdyż cały czas podchodzą i pytają się czy wszystko jest ok. pokoje bardzo ładnie i wygodnie urządzone oraz każdy z czysta łazienka. pokoje są sprzątane codziennie, jednakże obsługa sprzątająca nie zna ani jednego słowa po angielsku, co może stanowić problem.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Devonshire Park in Eastbourne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Devonshire Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Devonshire Park scoort een 0 uit 10 op basis van 1 reviews.