Hotel Da Vinci

9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Da Vinci voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Da Vinci in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Geweldig hotel, aanrader.

anoniem
6-11-2016

We hebben hier vier nachten gelogeerd en zullen een volgende keer graag weer in dit hotel verblijven; het is een van de beste hotels waar wij ooit hebben gelogeerd.

De pluspunten zijn de locatie (dichtbij zee, de boulevard en bezienswaardigheden), de hartelijke manager, de ruime kamer met veel extra voorzieningen (bank, bureau, een grote flatscreen tv met veel zenders, waterkoker met meerdere soorten koffie en thee, warme chocolademelk, koekjes) en een prima bed, veel kleur in het hele hotel, prachtige muziek in de gemeenschappelijke ruimtes en een geweldig ontbijt.

Prima hotel

Henk
23-8-2012

Hotel Da Vinci in Eastbourne is een hotel met uitstraling. Het is gelegen dichtbij het water en heeft prima kamers. Voor ons doel was het een prima hotel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Da Vinci in Eastbourne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Da Vinci zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Da Vinci scoort een 9.67 uit 10 op basis van 2 reviews.