East Grinstead

Vakantie in East Grinstead

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties East Grinstead

Reviews over East Grinstead

• 7albert en agnes16-08-2009

Echt Engels stadje met veel excursiemogelijkheden.

Dit is zo'n echt Engels stadje. Niet erg toeristisch maar toch de moeite waard. Deze plaats is zeker niet uniek maar we troffen in het centrum wel een aantal gave vakwerkhuizen uit de 14e eeuw. Heel sfeervol! Buiten het centrum is het verkeer nogal druk waardoor je een enigszins rommelige indruk krijgt. ’s Zomers kun je (van wo. tot zo.) een rondleiding volgen in het Sackville College, en er is ook een Town Museum. Verder zijn er natuurlijk de gangbare winkels. De omgeving heeft veel te bieden: de Bluebell Railway (stoomtrein, vooral aan te bevelen als er speciale stoomdagen zijn), enkele stuwmeren, landhuizen van de National Trust (Standen is mooi), en veel beroemde tuinen zoals Wakehurst Place (onze favoriet), Bordeshill, Leonardslee, Nyman's Garden en Sheffield Park. Vanuit East Grinstead kun je verder nog met de trein naar Londen, en ook de badplaats Brighton is niet ver weg. Wij vonden dit een leuke verblijfplaats voor een week of misschien nog wat langer.

• 7Cultuur
    • 9Omgeving