Pension Clare House

Pension Clare House

Pension
Kleine hotelsWeer vandaag19°12°

We hebben een aantal aanbieders voor Clare House voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Clare House in het Nederlands

Basic B&B met erg vriendelijke eigenaren

Natasja
5-9-2009

Bed & Breakfast aan een drukke doorgaande weg vlakbij de Ferry-haven in Dover. Prima parkeergelegenheid, langs de weg.

Kamer tamelijk klein, en wat gedateerd, maar wel netjes en voorzien van schoon beddegoed en handdoeken. Douche en toilet op de gang, wederom netjes schoongemaakt.

Eigenaren erg aardig en behulpzaam bij bijv. ontbijtwensen en tips voor bezienswaardigheden of shopping.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2009

Pension info

• Soort gerechtenLunchpakketten

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• Adres167 Folkestone Road CT17 9SJ(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Clare House in Dover, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Clare House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.