Hotel Royal

Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag4°1°
Hotel Royal

We hebben een aantal aanbieders voor Royal voor je op een rij gezet:

Laatste review

Fijn familiehotel

Mariette,
25-8-2010

Wij zijn met 2 stellen met kinderen afgelopen week in dit hotel geweest.

Het ligt direct aan het strand. De familiekamers zijn goed. Een beetje gedateerd maar het hotel heeft daardoor een idyllische uitstraling. Fijn restaurant en terras met uitzicht op strand. Neem waterschoenen mee want het is een kiezelstrand. Kamer 221 heeft zeezicht maar ik zou hem afraden want de afvoer van de afzuigkap van de keuken komt op dit punt uit en daardoor stinkt het in de kamer naar eten en daardoor kun je het raam niet goed open zetten.

Onze kinderen hadden hun skateboards bij en dat is een aanrader want aan de boulevard die voor het hotel loopt kunnen ze waanzinnig spelen en skaten!

Verder een leuk dorp met een grote pier (ideaal voor vissers) en een winkelstraat en genoeg leuke restaurantjes.

1 review over Hotel Royal in het Nederlands

Fijn familiehotel

Mariette
25-8-2010

Wij zijn met 2 stellen met kinderen afgelopen week in dit hotel geweest.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal in Deal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.