Hotel Ramada London Gatwick

Hotel Ramada London Gatwick
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Ramada London Gatwick voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Ramada London Gatwick in het Nederlands

Met vrienden

Perfect

Felicia & Rico
22-3-2017

Wij zijn in 2015 naar Londen geweest met ene reisorganisatie. Wij verbleven 3 nachten in dit hotel. Letterlijk ook nachten wat voor de rest van de dag bezochten wij Londen. Het was een prima hotel met een mooie nette kamer, klassiek Engels ontbijt en als je dat niet lustte zat er op steenworp afstand een Plaza waar zich verschillende eettentjes, supermarkten en koffietentje bevonden. Het was een erg fijn verblijf.

Netjes hotel

Lars
27-11-2012

Overnachting gehad in dit hotel. Hotel is perfect gelegen nabij Gatwick airport. Wij hadden een twee persoonskamer. Vraag naar een kamer zonder (afsluitbare) tussendeur. Wij konden letterlijk horen wat onze "buren" zeiden. Op de kamer is geen wifi en om te pakeren moet je betalen. In Crawley is een "leisure park" (5 / 10 min rijden) met diverse restaurants en een bioscoop. Op de gehorige kamers na een prima hotel.

Prima hotel

Rinus
17-5-2011

Dit hoogbouwhotel is gunstig gelegen nabij de luchthaven en nabij de snelweg en dus ook zeer geschikt voor zakenreizigers.

Het hotel is prima, de kamers, het bed, het buffetdiner, het is allemaal dik in orde en het ontbijt is zelfs zeer goed.

Toch heeft dit hotel ook nadelen, alles is er zeer efficient geregeld en dat maakt een verblijf toch een beetje onpersoonlijk bovendien ligt er rond het hotel geen leuk dorp of winkelcentrum waar men even naar toe kan wandelen, het stadje Crawley ligt op een kilometer wandelen en maakt ook een saaie indruk.

ligt centraal om Kent en Sussex te bezoeken.

Prima kamers, schoon en goede bedden.

Enig nadeel: geen ramen die open kunnen; frisse lucht wordt geregeld via airco.

Ontbijt en diner in buffetvorm, prima en divers. Er komen veel groepsreizen wat als nadeel heeft dat je wel eens op broodjes of bordjes moet wachten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ramada London Gatwick in Crawley, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ramada London Gatwick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.