Hotel Premier Inn Crawley South (Goffs Park)

We hebben een aantal aanbieders voor Premier Inn Crawley South (Goffs Park) voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Premier Inn Crawley South (Goffs Park) in het Nederlands

Wat een ruimte!

Erica
21-7-2015

Wat waren we verrast! Voor die prijs een kamer waar we met ons 4en (papa mama 4 jarige en 2 jarige) op konden en nog ruimte genoeg hadden om lekker te spelen! Perfecte basis om de omgeving te verkennen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Premier Inn Crawley South (Goffs Park) in Crawley, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Premier Inn Crawley South (Goffs Park) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Premier Inn Crawley South (Goffs Park) scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.