Hotel Hilton London Gatwick Airport

Airport hotelWeer vandaag17°2°

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton London Gatwick Airport voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Hilton London Gatwick Airport in het Nederlands

Anders

Men kan het niet geloven, maar dit Hilton op de luchthaven was het voordeligste hotel, dat ik voor een overnachting in (in de buurt van) London kon krijgen. Alles ging soepel en snel. Alle medewerkers waren zeer vriendelijk (niet overdreven vriendelijk) en behulpzaam. Een fax die mijn familie op mijn verjaardag naar het hotel stuurde, kreeg ik van het hotel met de beste wensen. De verrassing was groot. De kamer was voldoende groot en de badkamer ook. De nabijheid van de luchthaven was een must. Deze was op de dag van vertrek onbedwingbaar, aangezien je zodra je de deur uit stapt in de terminaal staat. vliegtuiglawaai heb ik niet gehoord. Met de trein is het ongeveer 30 minuten naar London, dat is volstrekt aanvaardbaar. Het station ligt ook direct voor het hotel. Voor London en voor de prijs zou ik het nogmaals boeken, ook met familie, op elk moment.

Dit hotel ligt direct aan de luchthaven van London Gatwick. We kwamen er laat aan en de volgende dag hadden we een vlucht. Over het algemeen is het hotel erg praktisch voor een overnachting tussen twee vluchten.

Helaas kunnen wij de vele kritische beoordelingen over de kwaliteit van het hotel alleen maar bevestigen. De badkamerdeur hangt los van haar voegen, de deurscharnieren zijn roest, de tapijten liggen los en de airco hangt echt scheef aan het plafond. Het tv-toestel was wel een modern led-toestel, maar jammer genoeg was er geen ontvangst. Al met al, een zeer schamele algemene indruk. Het enige dat echt optimaal was, was de ligging. Als je in de zuidelijke terminal moet inchecken, kan je in korte tijd (ongeveer 5 minuten) te voet - ook met je baggage - de check-inbalie probleemloos bereiken. Ook huurwagenbedrijven zijn gemakkelijk te voet bereikbaar. Wie dus stressvrij en vroeg wil inchecken en niet teveel eisen aan de goedklinkende naam 'Hilton' stelt en net zoals wij er gewoon door een overnachting moeten, dan kan ik het hotel wel aanbevelen. Als uitvalsbasis voor een meerdaagse stedentrip zou ik wel een ander hotel zoeken.

Fantastisch luchthavenhotel.

13-9-2013

Een super hotel, dat helaas wat verouderd is maar desondanks aangenaam comfort direct bij de luchthaven biedt. Het ontbijtbuffet is uitstekend, en wat er ook was, we werden altijd vriendelijk en meteen geholpen.

Vooraf - ik was hier alleen om de volgende ochtend niet al om 4:00 's-morgens met de eerste trein uit London naar de luchthaven te moeten komen. Voor het ontbijt was het nog wat te vroeg, dus kan ik er niets over zeggen. Mijn verwachting was 'luchthavenhotel', maar dankzij een upgrade was het meer dan acceptabel. Niemand zou in Gatwick landen en dan meteen het Hilton als hotel voor een weekendtrip naar London nemen. Zelfs met de sneltrein is men hier nog te ver weg.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton London Gatwick Airport in Crawley, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton London Gatwick Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.