Sorteren

Reviews over Crawley

Prima te doen. Goed personeel

Andre de Heus
    6-5-2018

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitstekende bedden. Redelijk ontbijt. Prima busverbinding met Gatwick airport. Tip. voor 4 personen is een taxi naar de Airport goedkoper.

Prima 3-sterren stopoverhotel.

erikdr
    7-11-2017

Werd er door airline heen gestuurd door vluchtvertraging. Prima klantenservice (okay gewoonlijk moet je zelf met scherm inchecken maar die waren kapot), en snelle service in restaurant ondanks de zeker 150 extra gasten die nacht. Ibis-achtig niveau, geen riante kamers maar ook zeker niet slech't; ligbad, thee/koffie, goede wifi. Ontbijt ook zeker niet slecht. 1 lift voor 10 verdiepingen en zeker 40 kamers per verdieping is wat krapjes bemeten.

Perfect

Felicia & Rico
    22-3-2017

Wij zijn in 2015 naar Londen geweest met ene reisorganisatie. Wij verbleven 3 nachten in dit hotel. Letterlijk ook nachten wat voor de rest van de dag bezochten wij Londen. Het was een prima hotel met een mooie nette kamer, klassiek Engels ontbijt en als je dat niet lustte zat er op steenworp afstand een Plaza waar zich verschillende eettentjes, supermarkten en koffietentje bevonden. Het was een erg fijn verblijf.

Wat een ruimte!

Erica
    21-7-2015

Wat waren we verrast! Voor die prijs een kamer waar we met ons 4en (papa mama 4 jarige en 2 jarige) op konden en nog ruimte genoeg hadden om lekker te spelen! Perfecte basis om de omgeving te verkennen

Goed zakenhotel met enkele minpuntjes

Jeoffrey
    11-2-2015

Typisch zakenhotel waar ook veel luchtvaartcrew gebaseerd zit.

Grootste pluspunt is de ligging: hartje Crawley, waar je gezellig kan eten & shoppen, en slechts op 10min rijden van beide terminals (LGW). Er rijdt ook elk uur een shuttlebusje van het hotel richting luchthaven en de taxichauffeurs zijn top!

Pluspunten: heerlijke bedden, goed uitgeruste fitness, grotendeels vriendelijk/behulpzaam personeel

Minpunten:

- Ontbijt: sowieso al niet de grootste keuze, niet vers; loopt tot half elf, maar vanaf half tien voel je je niet meer welkom - er wordt niets aangevuld, je wordt tijdens het eten gevraagd om van tafel te veranderen, zodat deze gedekt knn worden voor de lunch... Kom vroeg genoeg!

- Wordt heel dikwijls gebruikt voor zakenrecepties/meetings: overvolle lobby met veel lawaai tot 's nachts (slaap niet op de 1ste etage in het hoofdgebouw!)

- Overal tapijt, nachtmerrie als je allergisch bent voor huisstofmijt

- Traag internet

Crawley scoort een 6,5 uit 10, op basis van 2 reviews