Hotel Premier Inn Chichester

HotelWeer vandaag21°17°

We hebben een aantal aanbieders voor Premier Inn Chichester voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Premier Inn Chichester in het Nederlands

geen aanrader

horeck
9-1-2011

Weinig behulpzaam personeel, de reservering die via internet gemaakt is heeft geen enkele betekenis. Voordat de kamer kan worden bekeken dien je eerst af te rekenen. Het ontbijt in de naastgelegen pub was wel in orde

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Premier Inn Chichester in Chichester, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Premier Inn Chichester zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Premier Inn Chichester scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.