Reviews over Chertsey

Nette bejaardencamping buiten Londen LEZ

BBreek,
    7-5-2015

Op zoek naar een plek waar we met een oudere camper (dus buiten Low Emission Zone) voor twee nachten konden staan hier terecht gekomen. Rustig dorp, goed uitgeruste camping met vooral bejaarden. Zoals alle C&C campings zeer gestructureerd. Onze kinderen (14 en 10) gingen even frisbee-en op een verder leeg kampeerveld, of ze voorzichtig wilden doen. Pal onder de aanvliegroute voor Heathrow. Maar goed, voor twee nachten is het een beste plek. Om in London te komen met de taxi (aangepast tarief 10 pond enkele reis) naar Weybridge treinstation, vanaf daar directe trein naar Waterloo. Je kan ook naar Chertsey treinstation (15 min lopen) maar dan moet je overstappen. Al met al mixed feelings, maar was op zich aardig.

Mooie camping

Schelstraete,
    14-7-2010

Goede uitvalsbasis voor Windsor, London etc. Je kunt er wel last hebben van overvliegende vliegtuigen tot 23:00, maar eigenlijk valt dat niet erg op. Het ligt aan de Thames en heeft vlakbij (1 mile met de auto) een grote supermarkt met pinautomaat.

Mooie, ruime, nette, maar wel dure camping

Priscil en Evert,
    18-8-2008

Mooi gelegen aan de Thames. Fietsmogelijkheden langs de Thames naar o.a. Windsor Castle en Hampton Court

Ruime plaatsen, goed onderhouden sanitaire voorzieningen. Veel geluidsoverlast van vertrekkende vliegtuigen en erg duur (gem. 26 pond per nacht voot tent + electric hook-up).

Goed verzorgde camping met achteraan een aantal plaatsen

J.A.Witbraad,
    11-4-2008

Goed verzorgde camping met achteraan een aantal plaatsen met uitzicht op de Theems.

Geluidsoverlast door aanvliegroute

Heatrow.

Treinverbinding met London niet zo gunstig al Caravan Club Abbey Woods,deze camping heeft veel minder last van geluidsoverlast.

Rustige camping met veel ruimte en goed sanitair dat ook

Saskia,
    9-9-2005

Rustige camping met veel ruimte en goed sanitair dat ook nog eens netjes schoon gehouden wordt. Vanuit Chertsey kun je met de trein naar Londen. Directe omgeving is niet erg indrukwekkend, wij hebben de camping als uitvalsbasis voor Londen gebruikt. Wel soms wat veel lawaai omdat de camping in een van de vliegroutes van Heathrow ligt.