Hotel The Coach House

We hebben een aantal aanbieders voor The Coach House voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel The Coach House in het Nederlands

• Goed: 7 - 8

leuk, klein familiehotel in het centrum

Angela
30-3-2009

Leuk hotel in het centrum van Canterbury. Met een paar stappen ben je op de oude vestingwal of midden in het centrum van het dorp.

Goed ontbijt met verschillende soorten beleg, cerials en de eigenaresse maakt zelf de eieren zoals je ze lekker vindt.

Kamers zijn echt engels, maar leuk ingericht, netjes en schoon.

Nadeel is dat er geen lift is en de trapjes stijl en smal, even friemelen dus met je tassen de trap op.

Super vriendelijke service door de eigenaar en zijn vrouw die ook in het pand wonen.

Nadeel is dat de dronken jongeren tussen 22.00 en 01.00 precies langs dit hotel komen, verder prima hotel voor een paar dagen Canterbury.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Coach House in Canterbury, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Coach House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Coach House scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.