Hostel Kipps

Hostel
Kleine hotelsWeer vandaag21°13°

We hebben een aantal aanbieders voor Kipps voor je op een rij gezet:

1 review over Hostel Kipps in het Nederlands

Met vrienden

Leukste jeugdherberg ever.

Willem en Marloes
30-9-2010

Werkelijk een bijzondere jeugdherberg. Kamers zijn op zich niet bijzonder, maar men doet er alles om het de gasten naar de zin te maken. Als je van gezellig samenzijn houdt, moet je hier zijn. Elke dag wordt er wel iets georganiseerd. Kost niks tot weinig ook nog. We hadden er gezamenlijke maaltijden en zingen en muziek maken, wandelingen etc. Wordt ook allemaal goed schoongehouden ook.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Kipps in Canterbury, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Kipps zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.