Lodge Canterbury Reach Lodge Retreat

LodgeKleine hotelsWeer vandaag19°11°
Lodge Canterbury Reach Lodge Retreat
8,6

3 reviews over Lodge Canterbury Reach Lodge Retreat in het Nederlands

Mooie, nieuwe 6-persoonslodge met ruime living en goed uitgeruste keuken en 2 badkamers. Alles aanwezig. Ruim, afgeschermd terras, toegang vanuit woonkamer/keuken. Park zelf heeft geen voorzieningen, alleen een receptie. Vriendelijke ontvangst en je kunt er terecht voor vragen en tips over de omgeving. Ideaal om Canterbury en omgeving te verkennen.

Prima uitvalsbasis voor de omgeving van Canterbury

Fam. de Klein
5-5-2018

Mooie nieuwe en luxe lodge met veranda. Parkeerplaats bij de lodge. Alles in de lodge was aanwezig en verzorgd. Prima uitvalsbasis om de omgeving te ontdekken. Weinig speelruimte rondom de lodge voor kinderen, de lodges staan ook vrij dicht op elkaar. Het parkje ligt aan een drukke weg, ook geen mogelijkheden voor een kleine wandeling, dat is wel jammer.

Echt geweldig !!!!

Els Schuit
9-10-2017

Het park is nieuw en wordt keurig onderhouden , het ontvangst was heel vriendelijk . De lodge was werkelijk prachtig heel uitgebreid alles is aanwezig . Er stond wat koffie ,thee chocolademelk poeder,koekje melk in de koelkast, zeepjes enz . Op het park is niets. Bij de receptie kun je enkele noodzakelijke artikelen kopen maar de dichts bij zijnde supermarkt is op 7 km afstand . De pub zit bijna naast het parkje . Je komt hier lekker voor je rust

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Canterbury Reach Lodge Retreat in Canterbury, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Canterbury Reach Lodge Retreat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.