Lodge Canterbury Reach Lodge Retreat

Engeland, South East London, Canterbury

8.3Fantastisch

Lodge Info

Meer lodgeinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Canterbury Reach Lodge Retreat voor je op een rij gezet:

3 reviews over Lodge Canterbury Reach Lodge Retreat

• 2018
    8Jolanda20-06-2018

Mooie, ruime lodge met uitzicht op Kent Downey.

Mooie, nieuwe 6-persoonslodge met ruime living en goed uitgeruste keuken en 2 badkamers. Alles aanwezig. Ruim, afgeschermd terras, toegang vanuit woonkamer/keuken. Park zelf heeft geen voorzieningen, alleen een receptie. Vriendelijke ontvangst en je kunt er terecht voor vragen en tips over de omgeving. Ideaal om Canterbury en omgeving te verkennen.

Met oudere kinderen

• 8Fam. de Klein05-05-2018

Prima uitvalsbasis voor de omgeving van Canterbury

Mooie nieuwe en luxe lodge met veranda. Parkeerplaats bij de lodge. Alles in de lodge was aanwezig en verzorgd. Prima uitvalsbasis om de omgeving te ontdekken. Weinig speelruimte rondom de lodge voor kinderen, de lodges staan ook vrij dicht op elkaar. Het parkje ligt aan een drukke weg, ook geen mogelijkheden voor een kleine wandeling, dat is wel jammer.

Met jonge kinderen

• 2017
    10Els Schuit09-10-2017

Echt geweldig !!!!

Het park is nieuw en wordt keurig onderhouden , het ontvangst was heel vriendelijk . De lodge was werkelijk prachtig heel uitgebreid alles is aanwezig . Er stond wat koffie ,thee chocolademelk poeder,koekje melk in de koelkast, zeepjes enz . Op het park is niets. Bij de receptie kun je enkele noodzakelijke artikelen kopen maar de dichts bij zijnde supermarkt is op 7 km afstand . De pub zit bijna naast het parkje . Je komt hier lekker voor je rust

0 tips over Lodge Canterbury Reach Lodge Retreat

0 vragen over Lodge Canterbury Reach Lodge Retreat