Hotel Frimley Hall

Hotel Frimley Hall

We hebben een aantal aanbieders voor Frimley Hall voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Frimley Hall in het Nederlands

• Goed: 7 - 8

Classic Hotel

Wim
23-10-2011

Classic hotel, omringd door bossen, oue indeling en geen lift. De gangen naar de kamers zijn lang en je kunt snel de weg kwijt raken.

Er zijn verschillende kamer soorten.

Vervelend is het als je de badkamer treft waarop nog twee aparte kranen gemonteerd zijn, dat verwacht je niet van een hotel in deze prijsklasse.

Het eten is redelijk, maar wil je goed en lekker eten kun je beter naar het stadscentrum gaan.

De internet verbinding is goed, er ligt een aanslutkabel in de bureau lade.

De minibar is op de kamer aanwezig, alleen wel leeg.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Frimley Hall in Camberley, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Frimley Hall zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Frimley Hall scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.