Camping Hollands Wood

Laatste review

Mooie plek

Kampeerder,
15-8-2011

Het is een mooie natuurcamping en ligt heen centraal van allerlei bezienswaardigheden. In het weekend is het er een beetje te druk. Engelsen uit de omgeving komen dan massaal kamperen. Het lijkt dan wat op een festivalterrein. Op zondagmiddag wordt het rustiger. De camping is echt een aanrader, maar kom je in het weekend aan dan kan je nauwelijks nog een mooie plek vinden.

3 reviews over Camping Hollands Wood in het Nederlands

Mooie plek

Kampeerder
15-8-2011

Geweldige camping heerlijk ruim

Hubert van Slagmaat
25-8-2010

Camping biedt ruime plaatsen, je kunt zelf een plek kiezen zolang je maar voldoende ruimte laat tussen de buren. Sanitair is redelijk maar wel schoon.

Ligging is geweldig met uitzicht op het new forest.

Let wel op met eten want de paarden zijn berucht om hun vraatzucht

2008

Ideale basis camping voor iedereen die van de natuur willen genieten. Helaas gelegen aan zeer drukke weg. maar wel centraal in the Forest. Dorp en station ongeveer 10 min. lopen. Met trein kun je alle kanten op, met zeer veel verbindingen.

Prettig klantvriendelijk personeel.

Divers wild en pony´s lopen vrij over de camping. TIP: koop voor 12 pond een forest experience card: geeft o.a.forse korting op tarieven van camping en je ondersteunt het behoud van the New Forest!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hollands Wood in Brockenhurst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hollands Wood zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.