Reviews over Brockenhurst

Mooie plek

Kampeerder,
    15-8-2011

Het is een mooie natuurcamping en ligt heen centraal van allerlei bezienswaardigheden. In het weekend is het er een beetje te druk. Engelsen uit de omgeving komen dan massaal kamperen. Het lijkt dan wat op een festivalterrein. Op zondagmiddag wordt het rustiger. De camping is echt een aanrader, maar kom je in het weekend aan dan kan je nauwelijks nog een mooie plek vinden.

Geweldige camping heerlijk ruim

Hubert van Slagmaat,
    25-8-2010

Camping biedt ruime plaatsen, je kunt zelf een plek kiezen zolang je maar voldoende ruimte laat tussen de buren. Sanitair is redelijk maar wel schoon.

Ligging is geweldig met uitzicht op het new forest.

Let wel op met eten want de paarden zijn berucht om hun vraatzucht

Ideale basis camping voor iedereen die van de natuur aan

jan-willem,
    14-1-2008

Ideale basis camping voor iedereen die van de natuur willen genieten. Helaas gelegen aan zeer drukke weg. maar wel centraal in the Forest. Dorp en station ongeveer 10 min. lopen. Met trein kun je alle kanten op, met zeer veel verbindingen.

Prettig klantvriendelijk personeel.

Divers wild en pony´s lopen vrij over de camping. TIP: koop voor 12 pond een forest experience card: geeft o.a.forse korting op tarieven van camping en je ondersteunt het behoud van the New Forest!

Brockenhurst scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews