Hotel Umi Brighton

Hotel aan zeeWeer vandaag13°4°
Hotel Umi Brighton
5,5

We hebben een aantal aanbieders voor Umi Brighton voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Umi Brighton in het Nederlands

Levendig, kleurrijk stadje

Anneke, 6-3-2016

We reisden met 3 personen en kregen een gratis upgrade naar een heel ruime vierpersoons kamer met zicht op zee en boulevard. Brede vensterbanken op op te zitten en uit te kijken over zee. Genieten.

Koffie en thee op de nette kamer. Fijne, frisse bedden.

We verbleven van zaterdag t/m maandag. Met name de zaterdagavond was een zeer rumoerige. Bij de receptie waren gratis oordopjes af te halen. Dat was terecht!

Het ontbijtbuffet was eenvoudig.

Direct naast de receptie is een doorgang naar een koffietentje met heerlijke koffie. Hier hebben wij ook onze broodjes voor ons lunchpakket gehaald. Lekker hoor.

Heel Brighton vonden wij bijzonder. Allemaal een tikje 'vergane glorie', ook het hotel. Maar hier zijn wij als een blok voor gevallen. Bijzondere mensen, bijzondere sfeer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Umi Brighton in Brighton / Hove, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Umi Brighton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Umi Brighton scoort een 5.5 uit 10 op basis van 2 reviews.