Hotel Thistle Brighton

9.7Fenomenaal

Engeland, South East London, Brighton / Hove

Op vakantie geweest naar Thistle Brighton?

9.7Fenomenaal

3 reviews over Hotel Thistle Brighton

• 10Miranda18-10-2010

Super Hotel

Het hotel ligt aan een weg langs het strand en is goed te bereiken. Parkeren kan in een parkeer garage wat onder het hotel zit. Hiervoor moet wel betaald worden. Bij aankomst in het hotel bleek dat ze onze kamer hadden upgegrade. We hadden een normale double room kamer geboekt maar kregen nu een double room met zee zicht zonder extra kosten hiervoor te rekenen. De kamer was netjes schoongemaakt en had een heerlijk bed. Het ontbijt was goed met engelse aspecten maar ook met lekkere broodjes en veel verschillende soorten beleg, het buffet was ook goed. Als je de straat oversteekt en de trap naar beneden loopt sta je al op het strand en ben je ook zo op de pier. Brighton heeft leuke winkels en veel bezienswaardigheden waar je vanuit het hotel zo bent. Het is wel een erg drukke stad. Samengevat een goed hotel met vriendelijk personeel en echt voor iedereen aan te raden.

Gereisd met partner in september 2010

• 10Miranda18-10-2010

Super hotel met zeer vriendelijk personeel

Eind september hebben wij de kustplaats Brighton bezocht. We verbleven 2 nachten in het Thistle Hotel. Parkeren is goed geregeld en kan in een parkeer garage wat onder het hotel zit. Bij het vriendelijke ontvangst bleek dat ze onze kamer hadden upgegrade. Van een normale double room kamer naar double room met zee zicht zonder daarvoor kosten te berekenen. Dit vonden we echt heel erg geweldig. De kamer was netjes schoongemaakt en het bed was zelfs nog beter dan wat je van een hotel mag verwachten. Als je de straat oversteekt en de trap naar beneden loopt sta je al op het strand en loop je een paar meter verder dan ben je op de mooie pier. Brighton heeft leuke winkels en bezienswaardigheden waar je vanuit het hotel zo bent. Het ontbijt was super en uitgebreid en het buffet was zeer goed met veel keus. Het personeel was erg vriendelijk, professioneel en ze zorgden dat er niks te kort was.

Gereisd met partner in september 2010

• 9ineke04-03-2006

Duur, luxe hotel met perfecte ligging. Voorkant: boulevard, achterkant: de leuke kleine winkelstraatjes.

Gereisd in maart 2006

Hotel Thistle Brighton info