Hotel The Courtlands

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor The Courtlands voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel The Courtlands in het Nederlands

Weekendje Brighton

keesderooij
8-11-2011

Hotel is heel divers wat de kamers betreft. Wij waren met een groot gezelschap. De kamers waren van goed tot slecht te kwalificeren. Het hotel is aan renovatie toe. Hotel ligt in een rustige buurt ca 15 minuten wandelen vanaf de pier.

Never again

johanna
26-9-2010

Very old fashioned, cleaning beer pipes on Sunday evening, no atmosphere in dining room, bar and lounge, elevator out of order, pool closed, poor food.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Courtlands in Brighton / Hove, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Courtlands zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Courtlands scoort een 5 uit 10 op basis van 2 reviews.