Hotel Hilton Brighton Metropole

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton Brighton Metropole voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Hilton Brighton Metropole in het Nederlands

goed gelegen aan boulevard

Tiny
27-5-2012

grote ontvangsthal met een geweldig en fleurig bloemstuk

Dit hadden we niet verwacht

anoniem
2-8-2011

Het was geen Hilton waardig, de kamers waren niet echt schoon, het sanitair was niet om over naar huia te schrijven. Jammer.

Luxe verblijf tegen betaalbare prijs

Frank Vermeulen
31-5-2011

Geweldig gelegen aan boulevard recht tegenover Pier. Strand voor de deur. Goede service, luxe uitstraling, geweldig goede keuken.

Kamers vielen tegen: klein, pover sanitair, extreem vuile ruiten.

2008

Verwacht geen top Hilton hotel, maar een goedgeorganiseerd hotel. De kamers zijn ruim en redelijk, maar het is niet spliksplinternieuw en de kamers mogen wel eens een verfje gebruiken. Maar dat is in de rest van Brighton ook wel zo.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton Brighton Metropole in Brighton / Hove, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton Brighton Metropole zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.