Hotel Brighton House

Kleine hotelsWeer vandaag21°
Hotel Brighton House

We hebben een aantal aanbieders voor Brighton House voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Brighton House in het Nederlands

Fantastisch verblij!

fonzie
4-4-2012

Het Brighton house hotel is perfect gelegen, het ontbijt is organic en de kamers zijn mooi. Ook wordt er duidelijk meegedacht met het milieu. De twee eigenaren zijn zeer behulpzaam en spreken ook hun talen erg goed. Het uitzicht is ook mooi, je zit vlakbij de pieren van Brighton en alles is op loopafstand. Je kunt er s avonds niet echt eten, maar er waren zulke leuke restaurantjes in de buurt, dat dat geen probleem was. We komen er zeker weer terug! Een absolute aanrader. Leuk: de website is ook in het Nederlands!

Gereisd Met partner in september 2011

• Animatie programmaAanwezig

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Strijkijzer, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Brighton House in Brighton / Hove, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Brighton House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.