Brighton / Hove

Reviews over Brighton / Hove

Bijzonder stadje vol paradijsvogels

Anneke
    6-3-2016

Brighton was ooit een glamoreuze stad, dat is nog t zien. Nu is het allemaal wat 'vergane glorie' , maar wat maakt dat deze stad fotogeniek en bijzonder! Een wandeling langs de boulevard en op de pier is de moeite waard. Tip: het reuzenrad op de boulevard bij de pier. Ook de winkeltjes in de 'lanes' zijn leuk. Gezellige eettentjes en flamboyante mensen maken het beeld compleet.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Ge-wel-dig!

Christel
    23-11-2012

Ik kwam hier vorige zomer voor het eerst. Brighton is de eerste plek waar ik heimwee naar heb, terwijl het niet eens mijn 'thuis' is. Ik zou graag eens terug gaan!

Het is er super! De mensen zijn aardig en behulpzaam. De pubs gezellig en de pier een absolute must-see. De winkeltjes varieren van chic en duur tot tweedehands en spot goedkoop. Er is voor ieder wat wils.

Gereisd Alleenreizend in juli 2011

echt typisch kuststad

chris
    23-5-2011

Dit straalt echt de engelse kust uit met de sfeer de stranden en zeker niet te vergeten de pier met attractie park erop ik vond het zeker en vast een lek bezoek maar wel enorm druk. maar zeker een bezoek meer dan waard.

Gereisd Met partner in Sun May 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie omgeving!

Sonja
    22-7-2010

Tijdens onze reis door Zuid Engeland bezochten we even Brighton, de stad is gezellig, het Royal Paviljoen is prachtig en de pier is een must see! Spijtig moesten we alweer verder maar toch onthouden we deze plek om ooit nog eens terug te keren!

Gereisd Met partner in juni 2010

Sfeervol!

Esther
    21-6-2010

Wie een dagje uit Londen wil ontsnappen, moet zeker denken aan Brighton! Op slechts een uurtje met de trein van Londen. Een vrolijke, sfeervolle plaats met leuke winkeltjes, mooie bezienswaardigheden, een gezellige boulevard met restaurants, strandttenten en bars en natuurlijk de Pier.

Gereisd Met vrienden in juni 2010
Brighton / Hove scoort een 8,6 uit 10, op basis van 38 reviews