Hotel Beachcroft

Hotel Beachcroft

We hebben een aantal aanbieders voor Beachcroft voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Beachcroft in het Nederlands

Leuk als tussenstop

De Wit
27-8-2010

Het hotel ligt aan zee, maar van het zeezicht moet je je niet teveel voorstellen. Wandeling langs de kust is mogelijk, maar Bognor Regis viel ons erg tegen (vergane glorie). De andere kant op lopen is leuker; er zit een eettentje en je kunt er tennissen of 18 holes minigolf spelen. Eén nachtje is hier meer dan genoeg, leuk als je op doorreis bent. Personeels is vriendelijk, kamers zijn eenvoudig maar prima. Smalle gangetjes, geen lift. Klein zwembad, niet bijzonder. Het avondeten was erg goed.

aan zee

ines
18-8-2009

Aardig hotel, direct aan zee gelegen.

Staf heel vriendelijk, uitstekend ontbijt, zeker voor 3 sterren hotel. Kamer simpel, maar schoon.

Uitzicht op zee helaas slechts deels door bomen voor het hotel. Bognor Regis is geen mooie badplaats.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Beachcroft in Bognor Regis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Beachcroft zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Beachcroft scoort een 7 uit 10 op basis van 3 reviews.