Vakantiepark Crowhurst Park

Nooit meer!

Marloes
28-10-2018
  • Onderkomen2

Boek dit park niet! De stacaravans zijn ontzettend oud, vies en muf. De koelkast werkt niet. In de douche heb je of heel heet water of heel koud water. Is niet af te stellen. Erg gevaarlijk met kinderen! Het zwembad heeft ook zijn beste tijd gehad. De touroperator en het park zelf neemt deze klachten niet serieus. Gelukkig was de omgeving zeer de moeite waard en alleen daarom zouden we nog eens terug gaan naar Engeland.

Goed, gezellig en mooi gelegen park!

Véronica
22-11-2017
  • Onderkomen8

Samen met mijn vader 1 weekje verbleven op Crowhurst park in een Nevada-lodge. Niks op aan te merken, de sfeer is precies wat je verwacht bij een Brits vakantiepark. De lodge is snel lekker warm door de goede verwarming en 'sfeerkachel' (op elektriciteit). Ligging van het park is super. Keuze uit veel supermarkten (weliswaar te bereiken met auto) en gelegen op de rand van een Nationaal Park. Er zijn veel bezienswaardigheden, zoals bijvoorbeeld het schitterende natuurgebied ''South Downs National Park''. Daarnaast zijn de spectaculaire cliffs bij Eastbourne, ''Beacy Head & Seven Sisters'' écht een aanrader! Minpuntje vond ik persoonlijk het restaurant/bar op het park, weinig keus en niet echt de Engelse sfeer die je daar zou willen proeven. Al met al een prima verblijf, ik zou zeker nog een keertje terug gaan!

Vergane glorie

Verhoeven
8-8-2017
  • Onderkomen2

Ja, de ligging is mooi, de plek is ontzettend rustig. De huisjes/trailers (type Orlando) waren niet meer van deze tijd. Mut, ouwe meuk. Uitgezeten afgesleten bankstellen, plakkerige eethoek die niet schoon te krijgen was, ranzige vloerbedekking, doorgezakte matrassen. Huisje zelf bladderde ook al helemaal af. Kortom vergane glorie. Het zwembad ziet er aardig uit, maar onze kids (niet de drukste hoor) mochten er bijna niets. Da's nou nét jammer als je een zwembad hebt waar je op terug wilt vallen als het wat minder weer is.

Buro Scanbrit

Mooi gelegen en rustig park

joshen
2-5-2017
  • Onderkomen8

Voor ons was dit alweer de 6e keer op dit park. Iedere keer een weekje eind april. We genieten van het mooie gelegen park, uitzicht, rust en de comfortabele lodge (type Garden) en maken gebruik van het eenvoudige maar nette zwembad en de health club. En we gaan er dagelijks op uit in de prachtige omgeving. Het zal dit jaar vast niet de laatste keer zijn geweest.

- Ruime lodges

- Netjes en schoon

- Mooi landgoed

- Douche in badkamer wel erg klein

- Kan wel een nieuwe verfbeurt gebruiken

Rustig park met prima accommodaties

familie Meres
3-8-2015
  • Onderkomen8

Prima accommodatie. Huisje (type Virginia) beetje gedateerd maar wel compleet, schoon en alles werkte. Rustig park met mooi binnenzwembad. Alles lag er netjes verzorgd bij.

Goede uitvalsbasis voor bezoekjes in de omgeving. Wij zijn o.a. naar Bodiam castle en de krijtrotsen (seven sisters) geweest.

Op het park was voor onze meiden van 9 en 11 niet heel veel te doen behalve het zwembad.

Wifi werkte helemaal niet. Bij de receptie hing briefje met verontschuldiging voor de slechte ontvangst en dat er aan gewerkt werd.

Jammer dat er alleen een picknicktafel buiten stond en geen stoelen op het terras.

Een park waar de auto's door heen scheuren

Mirjam
16-10-2012
  • Activiteiten4
  • Onderkomen3

Wij hebben ruim 1100 euro betaald voor één week verblijf in type Virginia. De prijs/kwaliteit verhouding is slecht. Het huisje is groot, maar erg gedateerd, zeer slechte bedden, de douche was meer een zitbak waarin een van ons niet eens in kon staan (1.95 m), de temperatuur was niet goed in te stellen waardoor het gevaarlijk was voor de kinderen.

Grootste probleem vonden wij de auto's die door het park scheuren, ook langs de veldjes waar kinderen aan het spelen zijn. Het park is naar onze mening nalatig in het treffen van de juiste maatregelen. Gesprekken met het parkmanagement leverde niets op, ze kwamen niet verder dan 'we zullen kijken naar oplossingen'.

Op het park is voor kinderen wel een fijn zwembad met ruime openingstijden. Voor grotere kinderen zal het iets te saai zijn. Voor alle andere activiteiten waar in de folders en op de site reclame mee gemaakt wordt, moet flink betaald worden.

Door de prachtige omgeving hebben we gelukkig wel een fijne week gehad.

Leuke vakantie gehad

Jose
10-8-2012
  • Onderkomen7

Weekje doorgebracht in vakantiewoning Type B (Minnesota). Fijn houten huisje, alles ruim m.u.v. zeer gedateerde kleine badkamer. Wij hadden een eenvoudig huisje maar er waren ook veel luxere types te boeken. Matras was zeer slecht maar na klacht werd er direct een nieuw matras gebracht, top! Ligging van het hele park is mooi, je kijkt uit over een vallei. Geen super groot park (vonden wij fijn) niet super veel activiteit (voor de kinderen mocht er wel wat meer te doen zijn) maar wel een keurig binnenzwembad met hele ruime openingstijden en hele fijne douches (dus hebben we die kleine badkamer bijna niet gebruikt). We vonden de sfeer op het park erg fijn. Rustig, niet te dicht op elkaar, geen park achter een hek en heel vriendelijke mensen aan de receptie. We waren met de auto, dus mobiel en dat is wel handig. Want er is genoeg te beleven in de omgeving.

Al met al een fijne week doorgebracht. Veel plezier als je ook gaat.

Goed te doen

gonzoszvoice
23-7-2012
  • Onderkomen6

Het park is aardig, maar als je er niet op uit gaat is één week genoeg.

mooie omgeving/huisjes gedateerd

Linda
10-7-2012
  • Activiteiten5
  • Onderkomen5

Pas terug een weekje crowhurst park. Bij het reisbureau konden ze niet veel zeggen, maar in de reisbrochure stond 4 sterren, dus het zou wel ok zijn.

Het is een soort camping. Wij zaten in de minesota lodge no 35.

De binnenkomst viel tegen. oud en gedateerd. oude vloerbedekking, de

vynil in de badkamer was bijna verduurd en kleefde. de badkamer was een hokje met inbouwdouche, als je douchte stond de badkamer blank

een klein televisietje ruim uit de vorige eeuw. matrassen waar je de binnenvering kunt tellen.

Het was wel schoongemaakt, maar van oud kun je geen nieuw maken.

Op het park is niet veel te doen, shop stelt niets voor. saai

het gras rond de lodges wordt wel goed bijgehouden. Absoluut geen 4

sterren waard wat betreft accomodatie. Prijs /kwaliteit klopt niet.

Na 5 uur vind je bijna niemand van personeel.

Het enige voordeel is de ligging t.o.v. bezienswaardigheden

Buro Scanbrit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Crowhurst Park in Battle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Crowhurst Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.