Hotel Best Western Banbury House ***

Review geschreven door Mark

Fijn hotel, veel mogelijkheden

Mark,
6-5-2012

Het hotel waar ik dit voorjaar vertoefde heb ik in het verleden al een keer bezocht. In die tijd is er niets veranderd, ook het personeel was dezelfde, voor zover ik ze allemaal herkende. Het hotel is schoon, eten is uitstekend, personeel vriendelijk. Er is ruim parkeergelegenheid achter het hotel. Eigenlijk niets op aan te merken, behalve dan de ietwat sfeerloze bar in de kelder. Schoon, helder, maar geen ambiance. Het enige negatieve dat ik kon ontdekken was het feit dat de televisie een mager zenderaanbod had. Nu is gewoonlijk een tv een luxe, behalve als het weer dusdanig slecht is, dat er weinig terechtkwam van uitstapjes. Mijn PS3 kon niet aangesloten worden. Om niet naar elkaar te blijven staren (video kon niet afgespeeld worden) heb ik in arren moede maar een TV bij de Tesco gescoord. Wat schetst mijn verbazing: In plaats van het magere tv aanbod had ik ineens de beschikking over 60 zenders! Een vreemde zaak.

Gereisd met oudere kinderen in april 2012