Hotel The Croftsterstersterster

4Onvoldoende

Score uit 1 review

Engeland, South East London, Ashford

Op vakantie geweest naar The Croft?

4Onvoldoende

Score uit 1 review

Tonen op kaart

1 review over Hotel The Croft

• 4leenders23-08-2012

zeer gedateeerd,(nog?) niet onderhouden

Op foto's prachtig maar het geheel is verouderd en versleten.Zeer beperkt en goedkoop opgeknapt .Onproffessioneel personeel/eigenaars.Komen zeer knullig over en slecht en onverzorgd gekleed.Toiletbril op kamer was defect,alleen koud water uit douche,geen gemengd water bij wasbak.Kapotte gordijnen die aan paar haakjes ophingen,zeer muffe geuren. Voor ontbijt eigenaar uit bed moeten bellen,alle gasten moesten ruim uur wachten.Ontbijt wel in orde.Goede ligging ,met auto naar treinstation 5 minuten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

0 tips over Hotel The Croft

0 vragen over Hotel The Croft

We hebben een aantal aanbieders voor The Croft voor je op een rij gezet:

• AdresCanterbury Road TN25 4DU(toon op kaart)
        • E-mailadres
        • Website