Sorteren

vakanties Ashford

Reviews over Ashford

Toe aan algehele renovatie.

Mw. Janssen
    31-12-2017

- Naargeestige eetzaal: paarse wanden, paars plafond, geen gezellige verlichting of aankleding.

+ Op 1e kerstdag wel zeer goede maaltijden in andere, feestelijk aangeklede zaal.

- Ook op de kamer veel donkerpaars en afbladderend houtwerk. Sanitair en bedden op zich wel goed.

General Manager, General Manager, 27-4-2018
    Dear Mw. Janssen. Thank you for your review. I'm sorry that our decor is not to your taste however I'm pleased you enjoyed your Christmas Day meals. We look forward to welcoming you back to Ashford International Hotel when you are next in the UK. Kind regards Veronica Kingham, General Manager

Prima hotel, gunstige ligging

hannekedeklein
    24-8-2015

Prima hotel gelegen half uur van de ferry in Dover. Onderdeel van een keten, het is anoniem en gericht op kort verblijf maar heeft alles en een beetje meer; kamer goed en zeer schoon (het hotel lijkt vrij nieuw), grote tv, standaard badkamer, lekkere grote handdoeken, voldoende kussens. Extra bed is niet heel comfortabel. Douche is hoog en kan niet worden aangepast aan de lengte. Douchen door in het bad te staan, de badrand is vrij hoog dus voor kleinere mensen lastig uitstappen. Onbeperkt koffie en thee op de kamer. Naast het hotel restaurant. Ontbijt is prima, diner goed en niet duur. Vriendelijke medewerkers. Receptie is 24 uur bemand. 's Avonds is het vrij gehorig maar er wordt met nadruk gevraagd om stilte vanaf 22.00 uur.

Onder niveau

IB
    13-7-2014

Manor is prachtig met mooie tuinen en engelse borders. Cottageskamers zijn erg klein, maar badkamer is ok. Alle comfort aanwezig op de kamer. Ontbijt te vergelijken met een driesterren hotel. Groot deel van personeel ontbreekt aan oprechte vriendelijkheid. Cottages liggen op zo'n 100 meter van receptie en moet je zelf met je bagage er naartoe brengen. Te duur voor wat het is. Wel mooi zwembad.

Geweldig

Fam vd Broek
    27-6-2014

Heerlijke midweek gehad,zeer vriendelijke bediening,lekker eten en mooie pub.

Uitstekend budgethotel op ideale locatie

Jan Paul
    29-5-2014

Prima nog heel nieuw hotel vlakbij afrit van snelweg. Vanaf de boot zit je hier in een halfuurtje. Twee keer gebruik gemaakt (heen- en terugreis) op weg naar paar dagen Londen. Ligt op terrein met allerlei eetgelegenheden, bios en winkels. Wij hadden een familyroom (double bed, 2 singles en campingbedje). Bedden zijn wat hard. Je kan leuk en goed eten in bijbehorende Beafeater restaurant.

Ashford scoort een 6,8 uit 10, op basis van 8 reviews