Pension
Kleine hotelsWeer vandaag19°12°
Pension The Marquis at Alkham

We hebben een aantal aanbieders voor The Marquis at Alkham voor je op een rij gezet:

1 review over Pension The Marquis at Alkham in het Nederlands

uitstekend pension

Marie-Louise
27-8-2009

een uitstekend pension, zeer mooie kamers met moderne badkamer. Personeel zeer vriendelijk en eten is ook goed. Wij hebben dit hotel geboekt als begin van onze rondreis en het ligt op enkele minuten rijden vanaf Dover wat van hier uit goed te bezoeken is. Van Alkham moet je niets verwachten, een dorpje met maar enkele inwoners, maar met een uitstekend pension

Gereisd Met partner in augustus 2009

Pension info

• WifiGratis
  • Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Strijkijzer

• Room ServiceBeperkt aantal uren

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension The Marquis at Alkham in Alkham, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension The Marquis at Alkham zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.