Hotel Dog House

5 reviews over Hotel Dog House in het Nederlands

Old English Inn hotel

Rinus
21-11-2013

The Dog House hotel is een leuk plattelandshotel met een oud Engelse stijl en een gemoedelijke sfeer, het is rustig gelegen op het platteland maar goed bereikbaar en een uitstekend uitgangspunt voor het maken van uitstapjes naar Oxford en zijn omgeving. De kamer was ruim en aan de achterzijde van het hotel heel rustig, het ontbijt was goed en het diner was prima met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Het hotel heeft een gezellige bar en een ruime parkeerplaat, er ontbreekt echter een lift.

Gereisd Met vrienden in oktober 2013

Goed middenklasse hotel

Ric
3-9-2013

Beetje erg commercieel zeer grote kamer. Op minder dan half uur van Oxford. Matig restaurant.

Gereisd Met partner in Thu Aug 08 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

schattig en typisch Engels contryside hotel

marjolein
3-6-2011

Wij waren al gecharmeerd van de foto's op de website en onze verwachtingen werden niet beschaamd. Het is heerlijk en voordelig eten. Voor weinig geld heb je een lekkere fles huiswijn bij. We hebben zowel in het restaurant gegeten, als buiten, aan één van de picknicktafels. De bediening is supervriendelijk. De enige tegenvaller vonden wij het ontbijt. Wel op z'n Engels, dus met veel zoetigheid en van de à la carte kon je zonder bijbetaling een ontbijtgerecht bij bestellen doch wat een schrik was de ham met kaas en ei tosti: zo vet en ontzettend zout! Het geroosterde brood dat erbij geserveerd werd is heerlijk. De kamer was goed, met goede bedden en superfris krakende dekbedden, mijn dochter was weg van het dekbed en heeft zalig geslapen, ondanks dat onze kamer aan de voorzijde van het hotel was, met veel verkeershinder (vanaf 's ochtends vroeg na 06.00 uur). Hilarisch was dat het brandalarm af ging toen wij de waterkoker te lang lieten doorkomen (het kraanwater smaakt vreemd).

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2011

goed hotel

Marie-Louise
27-8-2009

Op onze rondreis door Engeland hebben wij in de omgeving van Oxford overnacht in dit hotel. Het is een goed hotel met nette kamers en badkamer. het ontbijt is goed en het personeel is vriendelijk. Het hotel staat wel in de natuur, dus geen voorzieningen in de omgeving maar voor uitstapjes naar Oxford en b.v. Blenheim is dit een uitstekende locatie.

Gereisd Met partner in Thu Aug 27 2009 12:24:47 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel in de buurt van Oxford

M. Sluis
26-7-2009

Prima hotel in de buurt van Oxford. Ruime kamer met een nieuw bed. Eten is er zeer goed.

Gereisd Met partner in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Dog House voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinTuin
  • Overige servicesGeldautomaat

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

• AdresFaringdon Road OX13 6QJ(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dog House in Abingdon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dog House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.